Hoi dames, Mijn temperatuurkaartje verloopt behoorlijk vreemd na de eisprong, met vreselijke pieken en dalen. Vanwege mijn lange cyclus was ik blij dat ik eindelijk mijn eisprong had gevonden aan de hand van de temperatuur, maar klopt dit wel? Zou het dan niet iets constanter moeten zijn qua temperatuur, dat het hoog blijft? Of zal toch de eisprong niet kloppen in de tabel?
Niemand een idee hoe dit kan ? Vanochtend was de temperatuur overigens weer 36.65 dus dat zit er weer een beetje tussenin.. Echt geen peil op te trekken op deze manier
Als ik eerlijk ben zie ik er geen eisprong in. Ook doet het kaartje mij enorm denken aan PCOS. Is daar op getest toen je bij de gyn was? (Echobeeld?)
Er is vorige week wel een echo gemaakt inderdaad. Maar daarop zag alles er goed uit. Genoeg eitjes aan beide kanten ook, het lijkt er alleen op dat ze niet springen. Na afloop ook bloedgeprikt, vrijdag krijg ik hier ook dan de uitslag van en hoor ik hoe we nu verder gaan. Het vreemde is wel dat mijn temperatuur de laatste 2 weken wel veel hogere pieken heeft ten opzichte van de rest van deze cyclus. Nu op dag 84, gelijk mijn langste cyclus tot nu toe pff
Ja krijg nu voor 3 maanden clomid. Ze verwacht dat de laagste dosis al voldoende moet zijn, aangezien ik best veel actieve eitjes heb. Dus fingers crossed dan maar!