wat kan dit zijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lovewinnie, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik ben 12 september bevallen van een prachtdochter en al snel bleek ik weer zwanger. heb 2 bloedonderzoeken gehad en een echo en omdat de hcg waarde bij de 2e controle iets lager was werd het een mk volgens mijn huisarts. op de echo was wel iets te zien van een zwangerschap maar nik bijzonders zoals een vruchtje ofzo.

nu komt het ik ben nog steeds niet ongesteld geworden of iets wat duid op een miskraam en loop al een paar dagen met rugpijn en soms ineens hevige menstruatie pijn maar geen bloed te zien. gisteravond kreeg ik ineens een hevige pijn in me buik met druk op me stuitje en omgeving (leek een beetje op persweeen) en dacht nu gaat het beginnen maar stond vanmorgen op en de pijn is weer helemaal weg. de pijn was echt extreem en me vriend wilde me naar het ziekenhuis rijden maar ik wacht altijd af. nu ben ik toch bang dat er misschien iets aan de hand is. door de pijn was rechtop lopen onmogelijk en toen ik ging zitten op de wc en druk zette om te plasse ging ik echt door een hel want kreeg ineens ontzettende steken in me buik die ik ook weg moest puffe. heb echt zitten huilen van de pijn en het heeft z'n 2 uurtjes aangehouden en toen was het over op me rugpijn na die heb ik nu nog steeds. (had 2 paracetamols genomen)

ik heb 2 weken geleden 1 dag rose afscheiding gehad bij het afvegen en gister ok. de rugpijn is een stekende pijn in me onderrug soms wordt ik er gewoon misselijk van net of er veen mes in getoken wordt, verder een continue pijn rechts onder maar dit is gewone rugpijn

wat kan er aan de hand zijn en is dit een rede om naar de huisarts te gaan

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

tjonge wat een verhaal zeg!
    Als je zulke pijn hebt dat je er niet van kunt lopen is dat wel een reden om even contact op te nemen met je huisarts. Er is nu nog niks wat wijst op een miskraam. Misschien dat de huisarts nog een echo voor je kan regelen, dan weet je waar je aan toe bent. Als je weer van die erge pijn krijgt net als gisteravond moet je echt direct contact opnemen met je huisarts.

Mirjam

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb verder ook klachten als duizeligheid, en net zit ik achter de pc voel ik me ineens heel slap duizelig en licht in me hoofd. en naderhand trilde me benen en had ik hardkloppingen. denk da ik inderdaad maar even ga belle vind het wel eng worde nu.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb de huisarts gebelt en heb de assistent gesproken, ik heb het verhaal uitgelegt en moet het nog maar een paar dagen aankijken. :cry:

Deel Deze Pagina