hoi hoi. de meeste van jullie kennen het wel.. al die leuke geluidjes op je mobiel.. ik heb al mijn oude gewist en ben nu op zoek naar nieuwe. Ken iemand een site met leuke ( gratis) geluidjes om te downloaden? Liefs kaatje
ja idd. normaal doe ik gewoon blue toothen bij een ander vandaan maar heb nu al die "oude" geluiden uit de vriendenkring wel gehad. dus dacht dan haal ik gewoon een paar leuke geluiden voor sms jes van t internet. liefs kaatje
haha oh zo. heb geen vaste website voor je. ik krijg ze ook altijd zomaar of in m'n schoot gewordpen. heb wel een paar leuke, maar of bluetoothen naar Z-H goed gaatw erken vanuit Grunn..... da's wel wat verder dan 10m
Ik doe dat idd ook via bluetooth. Je kunt het ook via infrarood doen. De meeste toestellen hebben 1 van deze mogelijkheden. Sommige toestellen kun je mp3tjes opzetten, andere werken met wav en de oudere moet je via een waveeditor omzetten naar beltonen (16 bits).
nou heb wel 1 grappig dingetje gevonden voor als ik een sms krijg,maar dat is een wave bestand dus die moet ik eerst omzetten naar mp3 voor hij naar mijn mobiel kan. iemand toevallig een omzet programmaatje op zijn pc? xxx
volgens mij kan dat met nero. mijn man heeft een leuke nu, dan hoor je eerst zo'n ding dong (van het station) en dan hoor je een vrouw omroepen: (met zo'n echo) deze meneer gaat over enkele minuten een telefoongesprek voeren! en dan weer ding dong erg leuk. als ik muziek download kan ik het zo met een usb kabeltje naar mijn telefoon sturen.
Mijn man komt altijd met de gekste dingen thuis op zijn mobiel als hij een avond bij zijn vrienden is geweest, en wij zetten dat dan over naar mijn telefoon ook via Bluetooth. Ik heb nu die lachtende baby als beltoon, lachen gieren brullen.........
heb idd een programma gedownload op msn. vier zaterdag mijn verjaardag dus dan komen die telefoons vast wel weer tevoorschijn liefs kaatje
Als je ook bluetooth op je pc hebt (of een losse usb stick om op de pc aan te sluiten), dan kun je het sturen van je pc naar je mobiele telefoon.
Dit kan o.a. met Nero. Als je een brand programma hebt, de meeste hebben deze functie. Eerst openen in de wave editor en dan opslaan als mp3
Cyenna vindt die lachende baby ook helemaal geweldig Gaat ze helemaal meedoen hihi. Alleen jammer dat ze hem ook van m'n telefoon heeft gewist Wel knap van d'r