Aangezien ik de angelsounds niet meer gebruik, 1x nog gebruikt in een aantal maand vind ik het zonde om hem hier zo te laten liggen. Deze is ZGAN! In de kleur wit/groen. En helemaal compleet! En dan heb ik nog een Avent handkolf in de aanbieding. Overgenomen van iemand hier op ZP, zij had hem zelf niet gebruikt en ik ga hem niet gebruiken omdat ik besloten heb om toch kunstvoeding te gaan geven. Het gaat alleen om de borstkolf zelf, de flesjes die erbij zaten houd ik wel zelf voor de kunstvoeding. Maar hij is dus helemaal compleet en niet gebruikt. Er zit ook een doos zoogkompressen bij van de kruidvat die nog bijna helemaal vol is. (foto: zie bericht hieronder...) Wil je ergens op bieden? Stuur me een pb. Verzendkosten voor koper, het is pakketpost!
Ik vraag 30 euro inclusief verzenden en ik heb er ook nog een zowat volle fles echo-gel (hoe noem je dat? haha) bij, die doe ik er ook bij trouwens. Die gebruik je op je buik, zodat de doppler alles goed kan horen.
Nee hoor, ik heb hem besteld toen bij een van de goedkoopste aanbieders en was toen 38,25 kwijt incl verzenden. je vergeet dat je nog verzendkosten moet rekenen die er dan bij op komen meid........niemand verstuurd gratis, dus die kosten komen er dan voor jou nog bovenop. bij mij zit het verzenden van 6,75 euro! er al bij in EN die gel, die je ook niet overal (zowat bij niemand) erbij krijgt). Daarbij is hij zo goed als nieuw! Maar goed, als iemand een ander bod wil doen, pb me maar!
Geeft niet haha. Maar bij de prijs op internet komt nog verzendkosten bij, vergeet dat niet. Plus ik doe er nog die gel bij
ja idd je hebt wel gelijk! iK wil em eigenlijk heel graag maar hou mezelf tegen om te kopen, weet namelijk zeker dat ik de hele dag hartje ga zitten luisteren en als ik niets hoor dat ik ga flippen! niet goed voor mijn beeb! vandaar dat ik eigenlijk pas! succes met verkoop!
Dat dacht ik in het begin ook, maar je moet gewoon relaxt blijven als je even niets hoort. Beeb kan makkelijk achter schaambot gaan zitten de 1e weken...