Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve reacties! Ik kan het zelf bijna niet geloven. Ben voor de zekerheid toch een digitale test van clearblue gaan halen. Morgenvroeg test ik en dan laat ik het jullie weten!!
Joh meis, dat kan je doen hoor maar ik denk dat je zelf de enige bent die hier ook maar enigszins aan twijfelt. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Bevestiging voor jezelf met het woordje 'zwanger' is altijd leuk, maar zoals alle andere meiden ook al aangeven; super zwanger hoor!!! Van harte!
haha ik moest erg lachen toen ik die testen zag dacht ik huh dat is toch geen vaag positief dat is bijna een knaller meid je bent harstikke zwanger gefeliciteerdddd
Licht positief zei je??? Dit is niet licht hoor. Ik vind ze hartstikke duidelijk! Geen twijfel mogelijk! Gefeliciteerd!
Duidelijk positief! Gefeliciteerd! En zoals eerder al gezegd, die van de Kruidvat zijn gevoelig, waarschijnlijk is daarom op die andere een heel licht streepje. Niet teveel zorgen over maken dus!
Goeiemorgen dames! Jullie hadden absoluut gelijk!!!! Ik heb gewoonweg ZWANGER!!!!! Whoehoe! Net gebeld naar de huisarts en straks al een afspraak!