Ik weet dat er al vele berichten over zijn geplaatst, maar ik open toch nog even een nieuwe.. Ik ben druk bezig met ovulatietesten.. Gister een positieve en geklust.. Vandaag ook redelijk positief (niet zon knaller als gister).. Moeten we vandaag ook klussen? Bij een positieve test, heb je binnen 24-28u een eisprong, klopt dat? Vanaf het moment van de positieve ovu test, hoeveel dagen klus je dan achtereen? Elke dag of om de dag? Alvast bedankt voor de antwoorden
gewoon wanneer jullie zin hebben. En als je gisteren al heb geklust kan je dat vandaag ook doen of morgen. Klusse
Wij deden het 3 dagen achter elkaar. Dag vd posi ovu test en 2 dagen erna. Dag ervoor was een gelukje haha
Ik deed het de dag van de test en die erna sowieso... Soms nog een keertje extra als we zin hadden.... Probeerde het ook de dagen voor ik de test ongeveer verwachtte al om de dag te doen, maar had belabberde cyclus, drukke baan... Nou ja, met een positieve test nam de zin hier snel toe zullen we maar zeggen en met resultaat! die cyclus hadden we het op ochtend van posi test gedaan, en de dag erna in de avond.