Vaak zie ik hier voor bij komen dat mensen hun cyclus niet weten een test doen een keer positief testen en er naar niet meer. Ooit is er iemand geweest die bleef beweren dat ze zwanger was ondanks de testen er naar niet positief waren. Nu moet iedereen dat zelf weten. Maar nam ik vandaag de proef op de som om. Naast mijn ovu test een zwangerschaps test te doen. En tadaaa een zeer duidelijke streep terwijl ik echt niet zwanger ben.
Goed om te weten! Het is inderdaad een duidelijke streep. Welke test is dit? Ik heb t ook wel eens willen testen.maar op t moment zelf niet aan gedacht...
Wondfoo extra gevoelig via buitenland besteld. Wel zeker weten wondfoo want dat stond op de verpakking inc Engelse uitleg etc. Ik dacht doe het gewoon heb het in het begin ook gehad dat helemaal blij was en ik gewoon een super laat ei had toen met een zwanger en kids test, zij bleven overigs gewoon beweren dat dan zwanger was geweest terwijl dat dus niet was.
Ja ik heb hele duidelijke valse testen gehad met 2besure testen. Meteen bij het doorlopen van de urine gaf die 2 donkere strepen, vervolgens werd de teststreep lichter en bleef er uiteindelijk een licht streepje over. De ene deed het wel, de andere niet, met zelfde urine en andere urine. Andere gevoelige testen bleven negatief. Had paar dagen geleden dit in een review geschreven over de testen, kreeg vandaag een mailtje terug dat de testen gevoeliger zijn dan anderen, n dat ze mij aanraden om met minder gevoelige testen te testen om teleurstelling te voorkomen omdat het nog vroeg mis kan gaan em dat dat waarschijnlijk aan de hand was. De review zal wel niet gepubliceerd worden gok ik zo...
Ik heb dat ook gehad! Ik was na m'n bevalling 1 grote hormonale chaos en er was een moment dat ik niet ongesteld werd en ik ook even niet meer wist waar ik nou precies zat in m'n cyclus. Zwangerschapstest gedaan. 2 streepjes. M'n zoontje toen nog hartstikke klein, ik een wrak, ik vind een zwangerschap een cadeau begrijp mij niet verkeerd maar ik heb echt zo erg gehuild, ik was er zo nog niet aan toe. Kwamen we er later achter dat t waarschijnlijk m'n eisprong was geweest. De keren er na expres getest tijdens een eisprong en ja hoor.. Telkens weer een 2e streepje.
Dat is wel erg, clearblue digital beweert dat hun test net onderscheid kan maken tussen hcg en lh doordat het "computertje" verschillende tinten blauw kan onderscheiden.
Jep hier ook ruim 2 weken geleden een positief kruidvat test tijdens m'n eisprong... 1 dag positief, daarna niet meer. Was een echt goed zichtbaar, roze streepje, nog net binnen afleestijd. Niet eens een enorm tuurstreeje, gewoon echt prima te zien. Helaas geen foto meer van. Gelukkig nu inmiddels écht positieve zwangerschapstesten
Gefeliciteerd. Wat fijn voor jullie! Hier durf ik naar in december twee jaar niet meer op een echt positieven test te hopen
Wow die is wel heel duidelijk zeg. Ik wist dat het kon maar had dan hoogstens een tuurstreepje verwacht.
Ja erg hè niet eens een tuurstreep. Ik zou willen dat er ooit nog eentje krijg die niet van de eisprong is hihihi. Weet tenminste waar het streepje hoort nu hahaha
Ik heb er ook 1 nu! Die bovenste is volgens mij echt dat ik mijn eisprong ga krijgen heb er ook de klachten voor maar de zwangerschaptest is ook licht positief.. weet mn cyclus niet na mn mk in juli maar dit is toch heel raar...
Dit komt omdat LH en HCG op moleculair niveau bijna identiek zijn. Er is maar minimaal verschil, en zo'n test kan dat verschil helaas niet weten. Is natuurlijk wel erg onhandig voor de dames die hun cyclus niet kennen en daardoor denken dat ze zwanger zijn.