Hoi Ik heb net een test gedaan, kruitvat 2 voor 5,- en nu zie ik een heel licht 2de streepje Bekijk bijlage 151688 Ik ben net gestopt met de pil en we wilde eigenlijk één maandje wachten omdat ik eerst foliumzuur wilde slikken. We hebben om mijn eisprong heen geklust (tenminste dat dachten we) en afgelopen zaterdag zou ik eigenlijk ongi moeten worden. Dat werd ik niet maar ik heb zondag wel een heel klein beetje bloed verloren dus ik dacht dat ik gewoon een dagje later ongi werd. Alleen stopte het bloede meteen weer... Even voor de duidelijkheid ik wil WEL heel graag dat ik zwanger ben zie ik daarom een tweede streepje...
Jep, zwanger Gefeliciteerd! Had je je eisprong met een calculator berekend ofzo? Want je weet dat dat nergens over gaat, zo'n calculator, en dat elke vrouw haar eisprong anders heeft?
als dit streepje binnen 5 minuten is verschenen ben je zwanger zo niet dan kan het ook een indroogstreepje zijn en kan het zijn dat je toch nog niet zwanger bent maar ik zou iniedergeval beginnen met foliumzuur
Ik vind dit een nogal negatieve reactie. Meis, van harte! En wat een mazzel, in ronde 1! Doe voor de zekerheid even een clearblue digital. Dan weet je meteen hoe lang je zwanger bent.
Ik heb vanmorgen nog een test gedaan en toen kwam heel duidelijk het tweede streepje!! Ik ben dus zwanger!! Bedankt meiden voor alle reacties. Ik twijfelde gisteren zo erg dat ik er helemaal zenuwachtig van werd. Nu dus een duidelijke positieve test. YOEHHHHHHHHHHHHHHHHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!