2 positieve testen, 1 negatief. HELP :(

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Braam0, 2 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sena

Sena Niet meer actief

Oke! Ik zie de streepjes wel oplopen!

2. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Dat dacht ik ook. De kruidvat testen hebben me helemaal in de war gebracht. Ik heb een streepje gehad die je wel kon zien na een hele tijd opdrogen, die heb ik al geplaatst op pagina 3 geloof ik. en de testen verder zien er zo uit, vamorgen onder vanmiddag boven. Apart toch?
    Bekijk bijlage 479601

3. Sena

Sena Niet meer actief

Maar je andere kruitvattest op de vorige pagina is ook erg duidelijk hoor .ik zie een duidelijke mooie roze lijn☺☺

4. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Maar die hierboven zijn hele erge tuurstrepen, of zijn ze hier niet te zien?

5. Sena

Sena Niet meer actief

Ik zie de onderstaande heel licht.
    Maar was de duidelijke test van kruitvat voor deze testen of hierna?

6. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Lieve braam,

Ga niet alle testen naast elkaar leggen. Je laatste had je zeker een duidelijkere streep! Dan maakt het toch niet uit wat je op eerdere testen wel of niet ziet? Dan gaat het erom of die van overmorgen verder oploopt.

Ik zeg dit, en dat klinkt misschien helemaal niet aardig en leuk, maar bedoel het echt niet rot, omdat je nog niet heel lang geleden ook een topic had met testen, veel testen, veel vergelijken, veel naast elkaar leggen, veel na die vandaag toch weer twijfelen over die van gister. Meisje je maakt jezelf helemaal gek zo!

Ik had 2 dagen voor nod nog negatieve test pas op nod positief. Dan had ik me ook heel druk kunnen maken waarom was die 2 dagen geleden nog negatief, maar daar schiet ik dan toch niks mee op? Feit was en is dat ik zwanger ben!

Heb ook gelezen dat je vorige keer ongesteld bent geworden en mogelijk vroege miskraam hebt gehad, en dat is natuurlijk vreselijk naar en wordt je ook onzeker van, maar zo help je jezelf echt niet! Dus mijn tip, gooi die hele vage tuurtesten desnoods weg. Bewaar je dipsticks omdat je die straks weer binnenkrijgt en mee verder test en je die het beste naast elkaar kan leggen omdat dat dezelfde testen zijn om te zien of hij oploopt. En probeer voor jezelf je niet Zo gek te maken met op alle testen te blijven vergelijken

7. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Je hebt gelijk. Ga ik doen, bedankt voor je reactie! Van mij mag dit topic gesloten worden (geen idee hoe dat moet). En dan zie ik het aan tot zaterdag.

8. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Ik zie op beide bovenstaande kv testen een streepje.

9. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Bedankt typfoud! Hopelijk lopen ze op.

10. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Je hoeft toch niet gelijk je topic te laten sluiten gekkie ;) nu kan je hier je testje van donderdag ochtend in plaatsen. Kijk graag met je mee!

11. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Heb de testen vandaag binnen en kon het toch niet laten, ik denk dat ze oplopen. Dit was al in de eerste paar seconde. Zag m al toen de vloeistof doorliep. Test zaterdag nog een keer, dan is m'n NOD. Als ik een duidelijke test heb zal ik hem plaatsen.
    Bekijk bijlage 479735

12. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
  13. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36

Die ziet er goed uit braam!! Ik blijf voor je duimen :D

14. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Lief emetje! Bedankt! Hoe gaat het nu met jou? Bloeden nog steeds gestopt? En al een duidelijker testje??

15. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36

Bloeden is gestopt, nog een beetje bruinverlies sinds gister maar testen nog niet duidelijker alleen tuurstreepjes dus zal niets zijn :( volgende ronde voor mij :)

16. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Balen.. Blijf toch stiekem hopen van wel hoor! De streepjes staan er niet zonder reden denk ik dan..

17. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Jaa duidelijke testen, spannend:D

18. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie de streepjes goed hoor voorzichtige gefeliciteerd

19. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Bedankt dames, vind t heel spannend. Jammer dat de dagen dan zo lang duren haha

20. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Jaaa zie hem ook!! :D

Deel Deze Pagina