Nee ik heb geen kruidvat testen meer in huis. Ik wil deze gebruiken tot na het weekend, heb er meteen 8 besteld haha. En dan als ze oplopen denk ik dat ik maandag een digitale ga kopen. Die geven toch wat meer zekerheid omdat het er dan duidelijk staat vind ik.. Geloof er nu ook nog niks van 😂 heb jij alweer een test gedaan?
Hey Braam0, Nee ik niet meer sinsd die testpoint met die rare strepen. Ik heb wel zojuist ook de 2besure dipsticks besteld😊😊😊
Bedankt voor je reactie. Kruidvat gaf ook een streepje. En zou heel gek zijn als deze eerst negatief waren en nu wel oplopen dat ze allemaal vals zijn, maar het kan natuurlijk wel.. Ik ben nog vroeg dus niks is nog zeker, daarom vind ik deze goedkoper. Maar om na m'n NOD zeker te zijn ga ik dan zeker nog een van de kruidvat of clear blue doen !
Misschien toch gelijk. Dit waren ze van vanmorgen. Lijkt me er niet goed uitzien. Bekijk bijlage 479801
Jeetje Braam ik zou echt naar de kv gaan en die halen! Als ik inzoom lijk ik op de onderste wel wat te zien,maar super licht. wat een onzekerheid zeg....
Gek he.. Misschien moet ik dat maar gaan doen dan. Ben de hoop nu eigenlijk al wel wat verloren. Fijne dag dames!
Die dipsticks zijn altijd een ramp bij mij, krijg daar altijd een streepje op ondanks dat er geen hcg in mijn lijf zit. Zou ook eerder afgaan op de kV. Balen zo word je blij gemaakt met een dooie mus
Ze staan er wel, maar ik ga zaterdag toch maar die van de kruidvat nog eens doen. Vervelend dit hoor.. Bedankt voor het meekijken! Bekijk bijlage 479806
Ik zit in een vergelijkbare situatieVanaf dinsdag lichte streepjes en vandaag ineens bijna niks...Ga zo naar de Kruidvat testen scoren