Ja echt he? Doe gewoon 1 duidelijke test ofzo haha ja ik ga ook morgenochtend denk ik voor t werk testen met kruidvat zal aan je denken en duimen.
Ik weet het niet, vind m nog zo vaag.. ik geloof er niet echt in eigenlijk haha.. kijk morgen of zondag nog even dan moet ie echt duidelijker zijn en anders is het toch gewoon niks. Hoe was de jouwe??
Ik ben gaan bloeden zonet, eerst roze en nu rood. 12 of 13 Pdo. Heb ik normaal nooit maar, ook alleen erin Zegmaar en op t papiertje, meestal loopt het eruit, maar dat kan in de loop van de dag wel gaan gebeuren. jammer dat de testen dan toch zo'n duidelijke roze streep gaven.
Ahnee!! Dat had ik deze ronde dus ook. Precies hetzelfde! 2,5dag rood en 1,5 dag bruin maar ook alleen op het papieetje, niet zoals normaal dat het eruit komt hoop dat het niet doorzet.)
Dankjewel lieve meiden! Nooit meer deze testen! Even een potje huilen en een avondje op de bank in zelfmedelijden en dan weer vol frisse moed de volgende ronde in! Bedankt voor het meeschrijven, lezen en denken!
Kan een innestelingsbloeding ook heel 'heftig' zijn? Aangezien ik nog steeds een 2e streep heb? Of.. Ik hoop dat hij upload, ik heb zo vervelend licht in huis, daglicht is veel beter. 😅 Bekijk bijlage 480032