licht positive test en ongesteld

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by miss 1985, Nov 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen vrijdag een test gedaan deze was licht positief. Nu had ik zaterdag bruin en licht roze bloedverlies dit werd zondag erger dit is vandaag nog steeds. Gewoon ongesteld dus... nu heb ik alleen vandaag nog een test gedaan omdat ik het een rare mensruatie vind. Weinig tot geen kramp en 4 dagen te vroeg. Nu is de test even licht/donker ( is maar net hoe je het bekijkt;)) als afgelopen vrijdag. ALS dit een vmk zou zijn geweest dan had die lichte streep toch allang weg moeten zijn?

Wie heeft hier ervaring mee of heeft weize tips?

Gr mij

2. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Misschien even een foto plaatsen kunnen we meekijken!

3. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja foto, en welk merk was het?

4. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    bij deze... is van kruitvat 2v5.

Attached Files:

5. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

die is best positief miss nog van een innestelingsbloeding?
    morgen of overmorgen nog ff testen als ze donkerder worde. gwn contact opnemen met een vk die kunnen je miss wel geruststellen over.waar de bloeding miss vandaan komt.

6. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    Ik ben eigenlijk bang dat ik daar voor te veel bloed maar het is dat ik weet dat ik bloed maar anders zou ik denken dat er niets aan de hand is daarom vind ik hat allemaal een beetje vaag hihi

7. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Ik vind die ook aardig positief hoor..
    Sommige mensen bloeden nog een beetje hoor!
    Succes:D

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zie het streepje ook..maar hij lijkt wel grijs..beetje vaag.
    Over 2dg nog eens testen of morgen vroeg. Succes!

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ik zou over 2 dagen nog eens testen maar combi van bloed en zoeen lichte test vind ik niet positief

10. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

Jul 30, 2012
    2,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met de betekenis van het bloedverlies kan het alle kanten op. Bloedverlies hoeft niet altijd iets slechts te betekenen, het kan van de innesteling zijn, sommige vrouwen bloeden tijdens een groot deel van de zwangerschap zonder dat er iets mis gaat, anderen bloeden omdat er wel wat mis gaat. We kunnen er weinig van zeggen. Als je op je NOD nog een keer een positieve test hebt kun je de vk bellen. Die kan je waarschijnlijk ook weinig zeggen, maar dan heb je het van een prof gehoord ipv van ons op een forum ;)

Ik heb wel gelezen dat sommige vrouwen sowieso een wat hoger hcg hebben en dat dat dus ook sowieso een licht streepje zou kunnen geven... Dus vandaar dat ik denk dat het handig is om op je NOD nog eens te testen.

Als het een zwangerschap is, hoop ik voor je dat het goed gaat meid!

11. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

May 3, 2012
    3,316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Mijn test zag er deze maand ook zo uit nadat ik ongesteld was geweest. Zondag laatste ongi dag gehad, dinsdag zo'n test. Vrijdag nog eens getest en niets meer te zien.. Ik hoop dat het bij jou nog wel goed zit! Succes!

12. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    bij mijn vmk's had ik op de dag van de doorkomende menstruatie ook nog steeds een licht streepje.. pas een paar dagen later was het helemaal weg

wat jammer zeg :(

13. My boys

My boys Actief lid

Jun 3, 2010
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    vind deze ook best positief :)

14. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    Bedankt dames, Ik weet het ook even niet. maar dat maakt het alleen maar spannend haha. ik wee wel dat ik dit al eerder heb gehad maar toen met veel buikpijn en wel 10 dagen gemenstrueerd nu nog geen drie normaal is het 4 tot 6 dagen. nouja we wachten af meer kunnen we niet doen.

15. Sillepil

Sillepil Actief lid

Jan 20, 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook 2x gehad. Lichte tweede streep en toch ongesteld. In tegenstelling tot mijn miskraam met 5 weken, die twee keren geen heftige bloeding en krampen. Het leek meer op een normale ongesteldheid behalve dat ik de eerste dag wat heviger bloedde.

Share This Page