Aflopende test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xxKimm, 3 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Goedemiddag,

Waarschijnlijk heeft niemand het juiste antwoord voor me maar toch ben ik drastisch op zoek naar een ervaring bij iemand waarbij de test iets afliep maar toch zwanger bleef.

in januari 2018 heb ik een vmk gehad en ik ben als de dood dat ik dat nu weer ga krijgen.

5 november was mijn eerste menstruatie dag, 17/18 november had ik van middag tot middag een knallende ovu test. Ik vermoed 19/20 ei gesprongen (of zelfs later?). Oorspronkelijk zou volgens mij app dan gister mijn NOD zijn. Maar ik vermoed dat dus opschuift naar vandaag of morgen.

Ik test per toeval maandagavond heel vaag positief, echt minimaal, sindsdien loopt hij wel op, langzaam maar zeker. Vandaag had ik ineens een slechtere afleesbare test in verhouding tot die van gisterenochtend. Kan het echt zo zijn dat mijn urine minder sterk was?

Sinds maandag verlies ik steeds wel af en aan minimaal bruin of roze verlies. Gister verloor ik iets meer maar niet noemenswaardig. Sindsdien is het stil, stilte voor de storm.

Ik weet uit eigen ervaring helaas dat een aflopende test vaak geen goed nieuws is en het is ook niet dat de testen echt super knallen ofzo maar ja als ik echt nog niet op mijn nod zit dan kan dat natuurlijk te verklaren zijn.

Is er iemand die dit heeft meegemaakt? En was het positief nieuws uiteindelijk?

2. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    De 2-12 test is ook de test die je op de foto ziet met de vier testen, en daarvan de onderste. Deze is gisterenochtend genomen. De test die je onder de 2-12 ziet is de test die vanochtend is gedaan…

Bijgevoegde bestanden:

3. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Dit is heel vroeg om te zeggen, maar ik herken het verhaal van mijn vmk in september.

Ik had bruinverlies dag voor nod dus dacht dat ik ongesteld werd, maar het zette 2 dagen niet door. Was af en aan bruinverlies. Opeens 2 dagen na mijn nod testte ik vaag positief en de dag daarna iets duidelijker maar heel miniem. Dag later begon het bloedverlies en die daarna verloor ik een klein weefseltje. Mijn hcg was 29. Dus was zwanger, maar bleef niet plakken. De foto van de test heb ik erbij gezet. Duidelijker dan dit werd het helaas niet.

Maand later had ik geen bloedverlies maar 5 of 6 dagen lang hele lichte testen met minimale oploop tot ze opeens afliepen en menstruatie doorbrak paar dagen na nod.

Ik wil je zeker geen slecht gevoel geven maar je zou nu toch een iets sterkere test verwachten als je al sinds maandagavond positief test.

Bijgevoegde bestanden:

4. Nikki25

Nikki25 Actief lid

12 aug 2021
    272
    228
    43
    Vrouw
    Voor NOD vind ik dit helaas heel erg vage testen.. het kan, maar ik heb er zelf geen goede ervaring mee helaas. Het zou in ieder geval wel moeten oplopen per 48 uur. Wat zegt je verloskundige, ook door het bloedverlies? Zou je kunnen bloedprikken bij je huisarts om te kijken of het oploopt? En het beste is eigenlijk gewoon afwachten een paar dagen om te kijken of het wel oploopt..

5. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    @Emotions, zo dan heb jij dus twee keer een vmk gehad achter elkaar? Heftig zeg.. als dit nu doorzet dan wordt het ook mijn tweede maar dit x heb ik er wel meer last van. Ik heb echt zo een gebroken hart gevoel en voel me leeg.

@Nikki25 de vk zegt elke zws is anders (bij mijn zoontje testte ik echt duidelijk positief) en ze zei dat mijn urine van vanochtend minder geconcentreerd kon zijn maar ik weet het niet… ik vind hem wel heel duidelijk aflopen vind je niet?

Ik wil realistisch blijven maar vandaag heb ik 0 verlies gehad en dat geeft dan toch weer (valse?) hoop en dat irriteert me.

Uiteraard moet ik straks weer testen want ik wil bevestiging en dan kan ik het dus niet laten…moedeloos word ik van mezelf. Ik heb vanaf 13.00 uur niks meer gedronken

6. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ik had vanochtend overigens mega erge darmklachten en dus ook de …jeweetwel.. en dat is nu weer stil maar verder heb ik echt geen enkele zws symptoom

7. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Ja ik heb 1x lege vruchtzak gehad en 2x vmk dus ik weet hoe het voelt, die onzekerheid. Die ervaring leerde me wel dat als je testen aflopen rond of net na je Nod je menstruatie (in vele gevallen) vanzelf komt binnen de x dagen. Dus dat was dan weer 'fijn'.

Geen idee of je een middagtester bent hoor. Misschien is hij straks wel veel duidelijker en test je dan misschien best ook morgenmiddag ipv morgenochtend. Maar goed, eerst maar de test afwachten. Ik duim!

8. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    @Emotions jeetje wat heftig zeg! Wat lijkt me dat erg. Heb je wel al een geslaagde zwangerschap gehad?

ik heb net getest en toen was ie veel duidelijker! Ik weet niet wat me overkomt maar ben zo blij! Maar wel voorzichtig blij nog…

Bijgevoegde bestanden:

9. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    @Emotions sorry zie nu dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd! Hoeveel weken ben je en wanneer ben je uitgerekend?

10. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Ooh dat is netjes! Wat fijn zeg! Een trage start dus, hopelijk morgen nog iets meer en dan ben je vertrokken! :thumup: Jij bent dus ook een middag/avondtester.

Ik ben idd zwanger. Momenteel bijna 7 weken en we hebben dinsdag al een kloppend hartje gezien. Het blijft superspannend voor ons, maar blijkbaar is de kans dat het vanaf een kloppend hartje blijft goedgaan heel erg hoog. Dus daar trekken we ons aan op.
    Ik heb ook al een zoon van 2 jaar, dat heeft de pijn ook enorm verzacht.

11. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw

Oh wat fijn zeg, gefeliciteerd! Wij krijgen 13 december een vervroegde echo en 24 december (dan ben ik 7 weken) ik hoop dan ook op een kloppend hartje.

denk dat ik een hele late innesteling heb gehad, zo bizar. Wij hebben ook al een zoontje van 3 rond rennen en bij hem testte ik echt vier dagen voor nod zooooo duidelijk. Dit is een hele andere ervaring. Ik zit te twijfelen of ik morgen wel moet testen maar ik kan het vast niet laten haha

12. AliceinW

AliceinW Niet meer actief

Helaas heb ook ik geen goed nieuws voor je. Mijn vmk 5+5dagen zagen de tests er exact zo aflopend uit.. ben wel net pril opnieuw zwanger. Dus laat je niet uit het veld slaan.. als het een vmk is.. want dit was meteen de cyclus erna weer raak voor mij

13. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    lief je reactie! Inmiddels weer een goede positieve test gehad vanmiddag dus ik ben weer hoopvol. Ik heb eerder een vmk gehad en toen sloeg ik wel een cyclus over maar de cyclus daarna was ik terug zwanger en dat bewijs is nu drie jaar ❤️
    Gefeliciteerd he!!!

14. AliceinW

AliceinW Niet meer actief

Ohh gelukkig! Ik duim keihard voor je. Ik had vorige keer ook vanaf dag 1 bloedverlies. Dus als je dat nu niet hebt.. toitoitoi meis! Ik heb in het album net mijn nieuwe posi test gezet. Maar ben ook nog zo onzeker als iets door de vorige keer. *virtual hug*! Ik duim mee

15. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Hoe lang ben je nu zwanger? Wanneer was je nod? Dankjewel meis! Super lief, virtuele hug terug ❤️

16. Freesias

Freesias Bekend lid

14 jan 2021
    511
    376
    63
    Vrouw
    Op 15 dpo begon ik met bloeden en op 16 dpo echt twee hele grote stolsels verloren. Bij mij leken vanaf 15 dpo tot 18 de testen ook amper op te lopen. En die knal test waar iedereen het over heeft die had ik pas rond dag 22/23 dus iedereen is anders. Het heeft me erg veel stress gegeven. Vooral toen ik met 5 weken opnieuw een bloeding kreeg. Dus was blij dat met 6+1 ik een kloppend hartje had. Door al dat bloed verlies ga je denken aan een miskraam of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar gelukkig was het geen van allen. Dus ook al gaat alles mis, het kan alsnog goed zijn. Houd moet!

17. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    ah zo lief! En dat bloed verlies is echt zo naar! Ik had bloed verlies met 10 weken, echt helderrood. Had het zo niet zien aan komen. Helemaal in paniek en mocht dezelfde nog voor een spoed echo, niks aan de hand. Pfff zwanger zijn is niet zonder zorgen maar gefeliciteerd met jou zwangerschap! Hoe ver ben je nu?

18. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Hoe zijn je testen opgelopen?

19. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    heel goed zelfs… durfde vanochtend weer blij te zijn totdat ik ineens bloed verloor… de hele dag al

20. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Oh nee! Veel bloed? Heb je pijn?

Deel Deze Pagina