2 positieve testen en rood bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nooatje, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hallo,

Ik had vanmorgen 2 knalpositieve testen. Vandaag was mijn nod maar heb sinds 3 dagen terug bruinverlies gisteren beetje rood en vandaag wel veel rood. Maar heb geen krampen en ook geen dikke stolsels. Wat kan dit zijn en wat moet ik nu als beste doen?

2. nooatje

nooatje Niet meer actief

Heb vanacht geen bloed gehad na het opstaan en werken wel weer bloed en ook een iets wat glibberige sliert..donkerrood!! Krijg ik nu een miskraam denk je? Heb nog geen buikkrampen!

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het is lastig, je kan niet meer doen dan afwachten... Je bent nog maar pril zwanger. Een miskraam verloopt dan als een wat heftigere menstruatie.
    Indien je over 2 wkn nog een positieve test hebt neem dan contact op met je verloskundige voor een eerste echo.

Imke

4. nooatje

nooatje Niet meer actief

Heb de vk gebeld vandaag en moest idd ff afwachten.
    Nu vandaag was het bloeden bijna gestopt een klein beetje bruinig nog. Kan het dan zijn dat dit de miskraam al is geweest, als het tenminste mis zou zijn dan? Heb minder bloed verloren als mijn normale menstruatie zeg maar. Of verlies je dan echte grotere stolsels? Ik heb iets meer bloed als ik ontlasting heb, weet je hoe dit kan komen? Alvast bedankt..wat een vragen he?!!

5. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

het kan echt nog 2 kanten op gaan. Het is afwachten. Het bloeden kan stoppen en je kunt een goede zwangerschap hebben, of het zet toch door en het wordt een miskraam. Als je druk zet bij ontlasting komt er meer bloed, dat is normaal, hoef je je geen zorgen om te maken.
    Sterkte!

Mirjam

Deel Deze Pagina