Ervaringen Testpoint zwangerschapstesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door PrettyLove, 26 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyLove

PrettyLove Niet meer actief

Hey meiden!

Wie o wie heeft ervaring met de testpoint testen? Geven ze vaak vals positief of staan ze bekend om indrogers? Of iets anders negatiefs of juist erg positief?

Wij wonen in het buitenland en ik had mijn man gevraagd om de Kruidvat 2v5 mee te nemen toen hij in NL was, maar die allerliefste is met testpoint testen thuisgekomen.
    Ik ken deze testen helemaal niet! Dus ik ben erg benieuwd naar jullie mening en ervaringen met deze testen. :)

2. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Ik heb geen ervaring met testpoint testen denk ik hihi want ik heb er nog nooit van gehoord :)

3. PrettyLove

4. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Kun je is een foto uploaden van de verpakking van de testen:)

5. PrettyLove

Dank voor je reactie babywish!

Het is deze;

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,5 KB
      Weergaven:
      12
  6. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik vind ze fijner dan die van kv. Ze geven nl snel een streep ipv na 20 min pas.
    Ik gebruikte ze vorig jaar en nu weer. Nooit vals positief gehad.

7. Babywish2016

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Ooh die zijn van Etos, ja kan je goed mee testen hoor, zelf ben ik echt kV fan :)

8. PrettyLove

Meiske, top! Dank je wel, dat geeft me hoop. Ik ken ze namelijk echt niet en was bang dat dit misschien geen goeie testen zijn. Maar fijn!

Babywish, van de Etos dus? Hahaha, oké! Kruidvat, Etos... zal wel een mannending zijn om het verschil niet te zien. ;)
    Ik was ook altijd wel fan van de kv testen, maar die zit hier niet, dus gaan we het hiermee proberen.

Bedankt meiden!

9. Babywish2016

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Dus je mag al over 7 dagen testen en je gevoel erbij?

10. Babywish2016

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Waar wonen jullie dan? Midden oosten?

11. PrettyLove

Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen inderdaad. Maar zie handtekening; zegt bij mij nog vrij weinig. :)
    Ik ben nog steeds aan het ontpillen, geloof ik. Vandaag cd22, ben al blij als ie langer is dan 23 dagen. We gaan het zien!
    Heb geen testdrang hoor, maar ik was zo benieuwd over deze testen vandaar.

Hoe staat 'ie er bij jou voor? Je hebt mooi wat pendels voor de komende tijd!

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.946
    15.594
    113
    Nabij Utrecht
    Ze zijn betrouwbaar dus wel minder gevoelig dan de kv. Ik zou er dus niet te vroeg mee gaan testen ;)

13. PrettyLove

Oké top! Dank je RoGiJuLi!
    Fijn om wat ervaringen te lezen. :)

14. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik heb deze vraag vaker voorbij zien komen op het forum. Misschien kun je voor ervaringen in het zoekvenster op,de site zoeken op het woord "testpoint", dan krijg je vast nog een aantal topicste zien!

15. PrettyLove

Dank je wel Linky, dat had ik (uiteraard) inderdaad al geprobeerd. Echter, dit waren vaker losse berichten dan echt gerichte topics. Maar bedankt voor het meedenken! :)

16. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Als testje doe is het vaak deze testpoint van etos. Nu misschien 8 keer gedaan in laatste 2 jaar? Meestal omo wit maar 1 keer een indroger gehad. (Vaag streepje buiten afleestijd)

Volgens mij prima testen. Succes!

17. Kikkertje88

9 jan 2014
    94
    0
    0
    Prima testen hoor! Waren de voordeligste via bol.com. Dus geen idee dat ze ook bij Etos lagen :)

Deel Deze Pagina