Hahahahaha sorry ik moet hier heel erg om lachen Serieus als ik voor elke bellende raar kijkende pool de politie moet gaan bellen heb ik er een dag taak aan met al die polen hier in de straat! Ja ze kijken nors maar hier in de straat zijn ze super vriendelijk! Mijn poolse buurman heeft me zelfs een keer een pakje sigaretten en tien euro gegeven omdat zijn pakketje hier al een week lag en hij in polen was. Nou dat zal ik een Nederlander niet snel zien doen hoor..
ts ik vind dat je goed hebt gehandeld. Ik heb om zoiets laatst ook de politie gebeld. Wat blijkt: mensen zijn gewoontedieren. Doen vaak op dezelfde dag boodschappen, vlakbij hun eigen woonplek. De (in mijn geval waren het roemenen) mannen die bij ons rondhingen noteerden dus een paar weken welke auto op welk tijdstip bij de winkels stonden en gingen vervolgens op een ander tijdstip kijken waar die mensen woonden. Was al een poosje een inbraakgolf op klaarlichte dag. Ik heb geleerd te vertrouwen op mijn gevoel. (en voordat iemand beweerd dat ik dit dan vast alleen heb bij buitenlanders, dan zal ik meteen ff zeggen dat dat dus niet zo is. Ik heb het vaker bij oerhollandse mensen. Heb in een winkel gewerkt en daar geregeld mensen aangehouden die iets wilden meenemen zonder te betalen en dat waren 90% van de tijd gewoon de nederlanders).
Haha ik weet zeker dat je bij mij in de buurt woont! Zie nu op Facebook een bericht bij zo'n politiesite dat er 2 verdachte mannen bij de Lidl gezien zijn.