2 rode bobbeltjes bij mijn huig?

Discussie in 'De lounge' gestart door prinses, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoi,
    Ik heb vandaag 2 rode bobbeltjes ontdekt. Dit zit ter hoogte van mijn huig, op de plek waar ongeveer je amandelen (alleen die van mij zijn al weg) zitten. En dan alleen aan de rechterkant.Ik heb de afgelopen weken wel last gehad van mijn keel en ook met slikken. Momenteel voel ik daar niets meer van. Ook ben ik niet verkouden meer. Ik keek vanmiddag in mijn mond, omdat ik dacht dat ik een beetje kiespijn kreeg. Toen bleek het dus van deze bobbeltjes af te komen.
    Iemand enig idee wat het kan zijn? Ik heb het internet al afgezocht, maar kan er niets zinnigs over vinden. Ik maak me een beetje zorgen.

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Had ik ook, zoiets soortgelijks :(....
    Ook twee bobbels waarbij ik dacht dat het kiespijn zou zijn! achteraf zijn het me verstandskiezen die doorkomen :( :(

succes

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb zelf afgelopen december zoiets gehad ik bleek pfeifer te hebben.dat begon ook met bultjes

4. bengel

bengel Niet meer actief

het kunnen ook opgezette klieren zijn, ben je misschien wat ziek aan het worden?
    hoe groot zijn ze precies?

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    hoi lieve prinses,
    had het in 'ons' topic ook al gezegd, maar ik sluit me volledig bij bengel aan. Zeker gezien je laatste 4 weken.

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk inderdaad dat het gebrek aan weerstand is. Ik ben al drie weken aan het kwakkelen. Als ze er vrijdag nog zitten, ga ik wel even langs de HA. Ik denk echter dat ze dan weg zijn.

Deel Deze Pagina