Voor mijn kinderen ben ik aan het sparen voor de boerderijvriendjes van de Dirx. Helaas schiet het nog niet erg op... Wie heeft nog stickertjes liggen en wil ze zelf niet gebruiken? Je zou mij er heel erg blij mee maken. Uiteraard vergoed ik de verzendkosten. Ik heb ook wel wat bonnen te ruilen (o.a. voor dagjes uit en pampers).
Ik spaar ze ook en bij mij gaat het ook niet snel Nu hoorde ik van een vriendin dat zij op facebook zegeltjes vroeg en er een heleboel opgestuurd kreeg! Ik heb geen facebook, maar jij misschien wel
Bedankt voor de tip, maar ik heb helaas ook geen facebook. Lastig he, dat je er zo veel nodig hebt...
Ik heb nu het schaapje, ezeltje en de koe, als ik die andere 3 diertjes ook bij elkaar gespaard heb dan bewaar ik de zegeltjes voor jou Het ligt er aan welke cassiére er zit want van een meisje wat er op vrijdagavond wel eens zit krijg ik wel eens een paar extra zegeltjes ( mensen die ze niet hoeven, die blijven in de kassa ) Op mijn nieuwe kaartje zitten al weer 3 zegeltjes, ik hoop dat ze leuke aanbiedingen hebben aankomende week, dan is mijn kaartje misschien wel snel vol ( had nu 4 flessen dash, en 4 taft producten plus wat ik nog gewoon nodig had )
Wow, wat spaar jij snel. Lief dat je voor me wilt gaan sparen als je alle diertjes hebt. Hier schiet het maar niet op. Op extra zegeltjes hoef ik zeker niet te rekenen. Hier zijn ze juist behoorlijk streng. Als je bijv. voor 14,85 euro boodschappen doet, krijg je toch maar 2 zegeltjes.
Dat heb ik hier ook, als ik 19,93 moet betalen krijg ik maar 3 zegeltjes Maar als dat ene meisje er is dan krijg ik er 4. Ik had al 1 boekje van mijn nicht gekregen, zij had laatst die weight care blikken gekocht die in de actie waren, extra zegel per blik en het bedrag liep natuurlijk lekker op dus lekker veel zegeltjes Als ik die andere 3 bij elkaar heb gespaard bewaar ik voor jou de zegeltjes ( moet wel tussendoor bevallen maar stuur gewoon m'n vriend naar de dirx met een lijstje, haha )
Ja, 38 weken zwanger zie ik. Wat een spannende periode. Veel sterkte met de laatste loodjes. Het zal wel zwaar zijn met dit warme weer. De zegeltjes hebben geen haast (ik geloof dat de actie tot eind september loopt), dus concentreer jij je nu maar op jouw zwangerschap en (straks) op de kleine. Dat is al druk genoeg. Ik hoor het wel in september ofzo of je nog zegeltjes over hebt.
Flubje, ik heb je 2 weken geleden een pb gestuurd met mijn adres maar ik heb nog niets ontvangen. Heb je mijn pb wel gekregen? En is er toevallig nog iemand anders die zegeltjes over heeft?