Hallo allemaal, Ik heb afgelopen maandagavond een zwangerschapstest gedaan en die was positief. Natuurlijk kreeg ik meteen het "joepie"gevoel!! Maar ik ben ook wel weer onzeker omdat ik in maart na ong. 8 weken een miskraam heb gehad. Dus het onbezorgde zwanger zijn gevoel is er (nog) niet... Wie van jullie herkent dit?" Nog ff een vraagje: ik zou a.s. weekend eigenlijk pas ongesteld moeten worden volgens mijn (vrij regelmatige cyclus) maar ik had maandagavond al een positieve test! Zou ik dan al langer zwanger kunnen zijn?? Groetjes Noor
Zijn heel veel mensen hier op het forum die dat herkennen, zelf heb ik met 4,5 wk een mk gehad, en diverse foutieve innestelingen. En een dag na de posi test twee dagen een bloeding, dus die onzekerheid komt me heeeeel bekend voor. Sterkte ermee, en probeer er toch een beetje van te genieten.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk komt er over 8 maand een wolk van een baby en kun je lekker zwanger zijn nu.
Ik herken het helemaal. Mijn vorige zwangerschap is met week 8 een mk geworden daarna kreeg ik te horen dat ik een afwijking had aan mijn baarmoedermond en dat dat ook waarschijnlijk de oorzaak is geweest van mijn MK. Na een aantal behandelingen ben ik nu weer 9 weken zwanger. afgelopen zondag had ik ineens weer een bloeding en ik was helemaal overstuur mijn vriend had me echt rustig moeten maken, gelukkig kon ik meteen terecht voor een echo en deze was helemaal goed. ze hebben alleen wel gelijk weer een uitstrijkje gemaakt en daar krijg ik binnenkort de uitslag van dus dat ik ook weer spannend. Ben nu wel wat rustiger maar de angst dat het fout kan gaan is er nog steeds. In ieder geval heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer er zover je kan toch een beetje van te genieten Liefs
Dankjewel voor alle lieve reacties! Door die te lezen..denk ik steeds weer: ja..ik ben zwanger. En nu maar hopen dat alles goed gaat! Zijn hier misschien nog vrouwen die net zo ver zijn? ong. 4 weken?
owww meis dit is voor vele heel herkenbaar hoor, hoort er gewoon bij, het is ook allemaal heel spannend. Na de eerste echo kunnen we pas echt blij zijn. Alle net zwangeren zitten trouwens gezeliig in het mama in maart 2011 forum!! groetjes
Ten eerste van harte gefeliciteerd!!!! Ik weet hoe je je voel....Ik heb in januari een miskraam gehad met 6 weken en toen ik in mei positief teste kon ik het niet geloven en blij kon ik ook niet echt zijn. Met 9 weken kregen we een echo en toen zagen we de kleine frummel voor het eerst. Ik probeer nu echt te genieten maar de angst is er nog steeds terwijl we vorige week weer een goede echo hadden en het hartje hebben gehoord bij de verloskundige. Maar probeer wel te genieten hoor.
Gefeliciteerd! ja hoor ik herken het wel, vorige keer was ik onbezorgd zwanger, Ons Kleintje werd te vroeg geboren. Hierdoor zal een volgende zwangerschap een stuk minder ontspannen zijn.
Hier nog iemand die precies weet wat je doormaakt.. Geniet ervan is nu nog niet de juiste bewoording maar mijn duimen draaien voor jou
Allereerst bedankt voor jullie reacties. Het is voor mij fijn om te lezen dat er meerdere vrouwen dit gevoel ervaren of ervaren hebben. Je bent nog niet helemaal overtuigd en ontspannen dan he.. Maar bedankt voor het duimen draaien Loki
Hey Noor30 Wij hebben ook in maart '10 een miskraam gehad. Nu weer zwanger en het is allemaal erg spannend. Ik hoop dat als we de 1e echo hebben dat alles goed is. Hoever ben jij nu? Wanneer heb je de 1e echo? Groetjes
Hey, Ja hier hetzelfde gevoel! Ik heb 6 mei jl. een miskraam gehad met ruim 9 weken. Ben meteen weer zwanger geraakt. 1e echo leeg vruchtzakje, 2e echo helemaal goed! Echt een wonder.... Maar ik kan ook nog steeds niet helemaal genieten, het voelt zo onzeker! Gelukkig is hier in de buurt iemand die niet medische echo's maakt. Daar gaan we volgende week naar toe, voor onze geruststelling anders duurt het nog zo lang voordat we 12 weken zijn (dan hebben we de combinatietest). Waarschijnlijk gaan we (als alles goed gaat natuurlijk) tussen de 12 wkn echo en de 20 wkn echo ook nog vaker een niet medische echo laten maken. Duurt me allemaal veel te lang anders Misschien is er bij jullie in de buurt ook iemand die dat doet? liefs...