Bij RTV noord holland Oranjestraat. Mijn zoontje was toen 3 dagen oud ze kwamen aan de deur met de hele staat en zeiden met zijn allen sssssst ons hele gezin stond daar dus ook ons oranje stuk te showen! En mijn dochter was bij zappelin jarige job / jarige Jet
Bij Tros Radar, een item over airbags. Ik werkte graag mee maar het kwam wel erg dichtbij (heb ooit een ongeluk gehad waar de meeste schade ontstond door airbags) waardoor ik emotioneel werd.. Kom je een keer op tv, sta je te janken
Haha wat leuk om te lezen! Een aantal maanden terug waren wij in de Beekse Bergen en daar werd ook gefilmd. Toen ik het later op tv zag waren mijn dochter en ik 3 seconden in beeld op de achtergrond. Net toen mijn dochter een enorme driftbui had en ik met een knalrood hoofd van de warmte haar probeerde te kalmeren, zo genant!
Ik ben kraamverzorgende! Was best nog wat in beeld, dat was trouwens wel lastig werken met een filmploeg in huis was een grappige werkweek!
Wtf, nu je het zegt, daar heb ik nog nooit over nagedacht eigenlijk.... Hier keer met Piets Weer. Wat duurde dat allemensen lang zeg voordat dat kleine stukje was opgenomen. Ik stond te verkleumen net Luc op mn arm.
Mijn zoontje krijgt ook nog een momentje fame. Ik ben via de fotograaf benaderd of zo'n foto gebruikt mocht worden door vsm geneesmiddelen voor een massage wijzer. Vond ik wel super leuk. Ben vol verwachting aan het wachten tot ik hem thuis krijg.
WAAH! Met die limonade op het hoofd in een bak toch!? en dan gieten om te kijken wie het meete had Dat was echt awesome! (sorry, de jeugdherinnering komt even voorbij!)
Ik heb vroeger ooit mee gedaan aan een quiz op tv. Weet niet eens meer hoe hij heet. En ik ben figurant geweest bij een tv film, Zonder Zelda De titel weet ik nog steeds, omdat mijn zusje ook figurant was en tekst had in de film. Mijn beste vriendin was er ook bij.
Ik heb in het publiek gezeten bij Doet ie het of doet ie het niet als kind en kwam toen best vaak in beeld.