Vrienden gezocht! *Vriendenloterij*

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by Fuchsia, Feb 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ik heb kaartjes gewonnen voor Duinrell, en deze mag ik ook weggeven aan meespelende vrienden die meedoen aan de Vriendenloterij!

Misschien is het leuk als we gewonnen hebben, onze prijzen te ruilen?

Bijv; Jij een code voor Duinrell, ik een code voor een tijdschrift?

Ik hoor het wel!

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    1,306
    0
    0
    Twente
    Hey,

Wat een goed idee. Ik win helaas nooit wat bij de sponsorloterij. Maar als ik wat win, zal ik het hier melden. Zit mij wel af te vragen, wat je met die kaartjes moet doen als je niemand kent wat ook mee speelt. Mag je ze dan zelf houden?

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Nee, ik geloof dat je ze echt weg moet geven. Mijn man's oma heeft nu een nespresso apparaat gewonnen en wij krijgen er nu ook dus eentje. Die wij vervolgens wel weer weg gaan geven aan iemand die jarig is ofzo want wij zijn echt ouderwetse koffieverslaafden. Gewoon een ouderwets gezet bakkie. Voor een cappuchino wel lekker hoor maar ik heb inmiddels drie melkschuimmachine's versleten dus vind het wel best zo.

Het enige wat wij zo nu en dan winnen is een bon voor een bloemetje ofzo. Ik wil best prijzen uitwisselen hoor.

4. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Jullie spelen ook mee?
    Mocht ik voor 16 april niemand hebben kunnen vinden om prijzen te ruilen, mogen jullie mijn code hebben ;)

5. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Nou ik heb me aangemeld!
    Dus zodra de eerste keer is afgeschreven doe ik mee :)
    Zou graag de code van je overnemen!

gr stef

6. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    1,306
    0
    0
    Twente
    Als ik het dus goed begrijp moet je die prijs weg geven aan mensen die ook mee spelen. Tjee zeg, da's nog best lastig. Ik ken ook niemand die mee speelt. Misschien kun je het eens op mp proberen, om ze te ruilen.

7. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Je mag de code aan 5 vrienden geven!
    Dus 5 mensen blij maken ermee zo help je elkaar en op forum zoals dit helemaal!

8. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Stef, het punt is alleen dat je in de maand Januari meegespeeld moet hebben om een prijs van een vriend te mogen verzilveren!

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik speel ook net sinds deze maand mee en ken maar 1 persoon die mee doet. Mocht ik een prijs winnen dan wil ik hem wel delen met iemand.

10. zohra

zohra Niet meer actief

moet je hiervoor aanmelden ofzo ???
    want zie nu op mn bankafschrift dat ik er ook aan mee betaal maar heb me dr nooit voor opgegeven.

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Truuske, ik mag van oma de codes uitwisselen van het Nespresso apparaat, dus wat vind jij? Wij duinrell kaartjes en jij een Nespresso?

12. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Die wil ik best ruilen!
    Ik ben alleen nu niet thuis, dus ik pb je straks even!

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Nikita als jij een code voor mij hebt van het apparaat heb ik ook een code voor je voor duinrel kaartjes.

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Pb me maar dan pb ik absoluut terug! Ik heb twee codes gereserveerd voor jullie. Oma heeft geen 'vrienden' in de loterij (vooralsnog) maar wil nog een code tot 16 april achter de hand houden voor als ze toch nog iemand vind. Ik heb er net één voor ons lotnummer besteld dus de codes werken! Ons apparaat gaat naar mijn schoonmoeder, wij gebruiken het zelf toch niet.

15. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Lin: Ik lees net op de vorige bladzijde dat je nog maar een maand meespeelt. Heb je meegedaan aan de januaritrekking? Want zo niet, dan heb je geen recht op de prijs...

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    IK heb een vriendin die al even meespeelt en die heeft een duinrel code en ook geen bekenden die meespelen.

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    zij wil wel ruilen

18. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Balen me man wilde al super lang zo apparaat hebben maar helaas iets teveel voor ons buget :(

Hopen dat ik volgende keer iets leuks win!

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Ha, en wij willen hem niet eens hebben en winnen er eentje. Wat is het leven soms oneerlijk he? We hebben nu voor oma een tijdschriftenbon van iemand via marktplaats kunnen regelen zodat zij er ook wat aan heeft. Het beste mensje is dementerend en heeft niet veel meer omhanden. Ik denk dat ze daar erg blij mee zal zijn!

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Een vriendin van mij heef tnog 2 codes in de aanbieding. Dus wie er nog een code heeft kan er 1 terug krijgen. Zij heeft duinrelkaarten. Graag pb en.

Share This Page