Lage temperatuur

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Lovare, Jun 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovare

Lovare Fanatiek lid

Oct 12, 2012
    2,201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik ga mijn vraag maar even hier posten omdat ik nog 2 weken moet wachten op mijn afspraak bij de gyn.

Ik weet sinds een paar weken dat ik pcos heb. zoals je in mijn handtekening kan zien wordt sinds een paar maandjes mijn cyclus ineens veel langer. Deze maand zit ik op dag 40 en mijn temperatuur is nog steeds 36.2...
    Afgelopen maand was voor mij al uitzonderlijk lang omdat mijn cyclus daarvoor nooit langer dan 36 dagen was. En nu zit ik nog steeds zonder eisprong.

Wat zou een oorzaak kunnen zijn dat deze cyclus en vorige cyclus ineens zo lang zijn terwijl ik dat daarvoor nooit had?
    Is het mogelijk dat er nog een eisprong volgt of kan ik er maar beter vanuit gaan dat deze niet meer volgt?
    Ik snap nog steeds niet waarom dat mijn temperatuur sinds een week zo laag blijft hangen, is daar een oorzaak voor?
    Heeft iemand een site voor mij met leeftips van mensen met pcos, of een handig boek?
    Kan ik eventueel een menstruatie opwekken door een week de pil te slikken of is dat niet verstandig?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC

Share This Page