iphone vs samsung s2

Discussie in 'De lounge' gestart door Kikkert, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

samsung s2 of iphone

1. samsung s2

2. iphone

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Vanaf morgen kan ik mijn abbo verlengen en dus ook een andere gsm maar welke? Ik twijfel tussen de iphone 4 en de samsung s2. Welke raden jullie aan en waarom?

Alvast bedankt voor de reacties

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ow ben de eerste haha. Absoluut een iphone!

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

iPhone zekers te weten!!!!

4. MichMar

MichMar Niet meer actief

Samsung zeker weten. Bij diverse winkels stelde ik dezelfde vraag en kreeg te horen dat als ik verstandig was voor een samsung ging om diverse redenen.
    Mijn man en ik, mijn vader en mijn schoonzus hebben alle 4 een galaxy 2 en ik zou niet meer anders willen

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    de samsung is gewoon beter! :p :D

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Samsung s2

7. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Absoluut samsung ook.. zweer erbij haha..

8. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Voor mij niets anders dan iPhone, ook omdat het makkelijk te koppelen is met iPad en Mac.

Als ik geen Apple junk was dan had ik verder gekeken dan de iPhone, inhoudelijk ken ik de Samsung niet....

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik ben compleet verslingerd aan mijn Iphone.. voor mij is de keuze dan ook snel gemaakt.
    Ik hoor wel vaak dat de financieel verstandige keus de Samsung was geweest. Helaas, ik blijk bijzonder slecht in financieel verstandige keuzes.

Succes met je keuze en plezier!!

10. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik lees ook mee, mijn man wilt een samsung voor mij nemen (omdat hij beter is zegt hij en heeft daar wel verstand van) en ik vind de iphone er handiger uitzien waarom weet ik niet. Dus Maar ff de reacties hier afwachten haha

11. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Samsung! Absoluut :)
    Hele fijne en mooie telefoon, bevalt ontzettend goed en zou niet anders willen.

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik heb beide telefoons gehad en uitgeprobeerd. Heb de iPhone gehouden want die vond ik toch veel fijner, vooral het besturingssysteem werkt gewoon veel prettiger. Succes met je beslissing! :D

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Iphone

14. Blays

Blays Niet meer actief

Zeker weten Iphone.. Wil absoluut geen andere telefoon meer.
    Mijn vriend kon ook verlengen en had toen zijn Iphone 3gs geruild tegen Samsung Galaxy s om te proberen voordat hij zou verlengen, en had na 2 dagen al ontzettende spijt! Het werkt gewoon niet zo goed en soepel als Iphone, loopt vast, is traag en werkt gewoon niet lekker. Nee, voor mij niets anders meer hoor :)

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Samsung heeft groter scherm. Wel makkelijk als je veel op internet zit (zoals ik nu). Heb nooit een iphone gehad dus kan niet super vergelijken ofzo, maar weer dat een vriend van mij zijn iphone heeft ingeruild voor een s2. Ik denk idd dat mense die een iphone hebben daarbij zullen.zweren, ook omdat ze niet anders hebben gehad. Zeker als je veel apple producten hebt. Maar de s2 gebruikers zweren daar weer bij.

Succes met je keuze! Ik ben heel blij met mijn s2 en mocht je ervoor kiezen, weet je nog wel een aantal verslavende leuke gratis spelletjes te vertellen. pb me dan maar!

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik heb zelf pas gekeken en iphone deed t niet met elke site goed en minder groot scherm als ik nu heb, htc Sensation xl, zelfde camera, zelfde geheugen, groter scherm en sneller als de iPhone 4s, en ook nog 130 euro goedkoper dus dat was makkelijk!

17. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Je zou ook nog naar de samsung note kunnen kijken (die is net iets groter dan de s2, maar dat kan ook onhandig zijn) of naar de samsung nexus (die heeft de nieuwste versie van android). Nu die er zijn zou ik zelf niet zo snel meer de samsung s2 nemen, maar ik zou wel een samsung doen.

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb zelf al meerdere iPhone 's gehad en vind dat super telefoons! Alleen ga ik nu toch voor een Samsung, en wel de Samsung S3! Die komt eind maart begin april uit en daar wil ik op wachten..

Ik heb nog mijn iphone4 achter de hand.

Oh wij hebben trouwens ook een iPad en een MacBook maar het handige daarvan is dat je gemakkelijk iets aan dat aankoppeld dus ook een Samsung!

19. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ja, de S3 ga ik ook nemen. Kan in juli weer een nieuwe, dus dat komt dan mooi uit.

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bedankt allemaal voor jullie mening/reacties, de keuze is toch op de iphone gevallen.

Deel Deze Pagina