GBA inleveren huurhuis nog voor toewijzing.

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Haj,

Zoals sommige weten komen wij in aanmerking voor een nieuwbouw huurwoning. Deze is ons nog niet officieel toegewezen aan ons maar 80% zeker.

Is het tegenwoordig normaal dat je al voor dat een huis toegewezen word je een GBA, verhuurdersverklaring, 3 loonstroken en jaaropgave moet inleveren?

Toevallig heeft een vriendin van me ook op die woningen gereageerd en die staat 13e en die moet dit ook allemaal inleveren.

Groetjes R

2. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ten eerste, wat gaaf, een nieuwbouw woning!

Enne ja wij moesten t ook allemaal inleveren.....ze moeten controleren of jullie aan de eisen voldoen en aan het maximale inkomen...

3. Rono

Rono Niet meer actief

Ja maar ik bedoel, das normaal als je iets toegewezen krijg. Maar is t ook normaal dat bijv. de eerste 15 zoiets moeten inleveren?

4. Rono

Rono Niet meer actief

Oja en je moet minimaal 2750 verdienen ;)

5. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    ja want ze gaan kijken wie er het meest geschikt is voor de woning dan.

wij hadden dat ook met een nieuwbouw huurwoning meerdere kandidaten en hun gaan kijken wie hun het meest geschikt vinden voor de woning...

we hebben het overigens niet gedaan aangezien de huur dan meer dan 1000 euro p.m zou zijn.

we willen ook nog wel kunnen leven hahaha...

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik neem aan dat ze meerdere woningen in 1 keer bouwen? Dan is het logisch dat er ook meerdere kandidaten zijn.
    Bij ons laten we ook altijd mensen gegevens inleveren voordat we definitief toewijzen.

7. Rono

Rono Niet meer actief

Nee, want deze huizen worden 1 april opgeleverd en er zijn er nog 3 beschikbaar.

Deel Deze Pagina