Eindelijk na lang googlen een stijltang gekocht. Een Carmen CR2190. Maar nu, geen serum voor straightners kunnen vinden... Ik heb wel arganolie. Kan dat ook?? Welke hebben jullie (tang en serum). En op hoeveel graden zet je dat ding? Haha wat een vragen, maar hoop nu van mijn pluizige droge punten af te komen.
En als je al pluizige droge punten hebt zou ik het zeker niet laten er vooraf wat in te smeren/spuiten. In elk geval iets beschermends tegen uitdroging
Ik smeer er spul in van andrelon, die serie voor mooi stijl/steil haar. Je hebt van datzelfde merk ook een reeks voor droge puntjes. Biosilk is ook heel fijn
ik gebruik trouwens na het stijlen een serum van het Hema huismerk, kost wel 15 euro maar ik doe er nu al een jaar mee, je hebt echt maar 1 druppel nodig voor heel je haar.
Voor het stylen Biosilk erin beschermt je haar tegen uitdroging. Dat zou ik zeker doen als je je haar vaak wil gaan stylen en al droog haar hebt van jezelf. Een keertje zonder serum kan trouwens ook wel gewoon hoor. Succes!
Hier een braun satin hair en biosilk (silk therapy), bescherming voor je haar en t wordt nog zacht van ook Ik koop t altijd bij de kapper, weet eigenlijk niet of t ook ergens anders verkocht wordt. Als je elke dag je haar zou steilen doe je makkelijk een halfjaar met een klein flesje dus voor t geld hoef je t ook weer niet te laten Je hebt voor heel je haar echt maar paar druppeltjes nodig Temperatuur is afhankelijk van dikte van je haar, ben bang dat ik je daar dus geen zinnig antwoord op kan geven. Staat er niet iets in de handleiding daarover??
Biosilk! Love it En mijn chitang staat standaard op 220 graden, ik kan dit ook niet wijzigingen. Rond de 200 graden moet goed zijn hoor...
Inderdaad goede bescherming erin VOOR het stijlen.Ik zou ook erg oppassen met droge pluizige haarpunten met de styltang....gebruik het niet al teveel.Ik had ook pluizige haarpunten,maar uiteindelijk werd mijn haar er ook niet echt beter van.Tenslotte is die stijltang loeiheet,dus niet echt goed voor droog haar..
Ik vind biosilk niet fijn meer sinds de samenstelling veranderd is. Nu heb ik die van chi, veel fijner maar ik vind dat luchtje niet zo lekker. Laatst had ik een proefmonster van bc miracle oil ofzo, ik denk dat ik die maar eens ga bestellen, werkte echt goed en rook heerlijk
Ik was mijn haar en dan gooi ik er direct hitte beschermend spul in van kerastase door mijn hele haar en dan voedende olie van kerastase (ruikt heerlijk! )in mijn hele haar en vooral mijn punten. Dan droogfohnen en dan stijlen op heetste stand.