hoi dames ik heb deze maand mijn 1e iui behandeling gehad nu ben ik nieuwschierig na hoeveel behandeling het raak was of dat het helemaal niet raak was gr daisy
Ik heb zelf 6 IUI gehad en 2 IVF. Bij de IUI had ik geen resultaat, maar een vriendin van mij die al jaren bezig was heeft een wonderschoon dochtertje gekregen van de 1e IUI behandeling. Dus als je dat krijgt voorgeschreven heb je gewoon kans.... Succes....
Ben ik ook benieuwd naar! Bij ons ligt IUI ook op de loer (vanaf juni) als ik dan nog niet zwanger ben. Het voorspelt natuurlijk niet hoe snel het bij ons raak zal zijn, maar ik hoop in elk geval op een positief beeld....
Hier na de 4e IUI zwanger! Hopelijk morgen ook tijdens de echo een kloppend hartje, dan kan ik helemaal gaan genieten! Als je trouwens in het IUI topic kijkt vind je een lijstje. Op dit lijstje wordt ook bijgehouden wie zwanger is en in welke ronde! Succes alvast!
Hier 3x IUI en met resultaat. Maar er zijn zoveel factoren die meespelen, je kan er echt niets van zeggen. In ieder geval wel heel veel succes!
Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november
Bono, houd wel in gedachten dat bovenstaand lijstje alleen de succes verhalen zijn he er zijn er heel wat doorgeschoven naar ivf/icsi behandeling.
ja dat begrijp ik als deze mensen hier ook wat neer zetten zou mooi zijn of jij moet ze even uit je mouw schudden net zoals de mooie verhalen
hahaha nou ik ben er een voorbeeld van. ik heb 5 keer een IUI behandeling gehad en ik ben er niet zwanger van geraakt. dus ik begin deze maand met mijn eerste icsi behandeling. uit me mouw schudden word moeilijk, dit lijstje heb ik gecopieerd uit het IUI topic personen uit mijn hoofd die van IUI zijn doorgeschoven naar ivf of icsi zijn Roosje75, Ooievaar, Lisa, Josien, Diana, Minou, Muuske64 en vast nog veel meer. trouwens, bovenaan heeft Lotte een stukje over IUI geplaatst, daar kan je volgens mij ook over de kansberekening lezen! dit staat er: IUI leidt gemiddeld bij 1 op de 10 behandelingen tot een zwangerschap. Na zes behandelingen is de kans dat u zwanger bent geraakt, ongeveer 25 tot 35 procent. De meeste vrouwen zijn dus na zes behandelingen nog niet zwanger. Uw arts zal hierna met u en uw partner een nieuwe afweging maken: doorgaan met IUI, overstappen op een andere behandeling, bijvoorbeeld IVF of stoppen met behandelen.
wij krijgen maar 4 behanderlingen gelijk met gonal hormoon mij is verteld door de gin dat ze iui zonder hormoon hebben geschrapt door dat het tot mislukkingen lijd
Ik heb 3x IUI gehad...helaas zonder resultaat. En verder nog 1x IVF (geen bevruchting) en momenteel zit ik in m'n wachtweken van m'n 3e ICSI-behandeling. Hang je niet te veel op aan al die cijfers....de één is de ander niet
kan wel, want met hormonen maak je idd meer kans. van de 5 keer heb ik 4 keer gestimuleerde cyclus gehad (menopur)
ik ben het helemaal met Ginny eens. de vrouw van een vriend van me, is na een paar keer ivf op natuurlijke wijze zwanger geraakt. het is een kansspel onder bepaalde omstandigheden. je weet niet wat en wanneer iets gaat gebeuren. en het is van zoveel dingen afhankelijk. in ieder geval succes.