Hallo allemaal. Gisteren heeft ze urine moeten inleveren in het ziekenhuis en de uitslag was zwanger. Nu gelooft ze het zelf ook en moet afwachtn tot 2 april. Dan krijgt ze een inwendige echo. Dan is het 5 weken, doen ze altijd toch als het om een icsi gaat! Heel erg bedankt voor het meedenken en lieve antwoorden! groetjes Selena
Ja, ik kreeg toen ook een echo. Je mag met 12 wk gewoon naar een vk als je wilt (en alles goed is natuurlijk). Feliciteer haar! Elmo
Ik had zelf na de 2e behandeling IVF ook positief. Ik kon het ook niet geloven. Vervolgens heb ik het ziekenhuis gebeld en ze vertelde me 10 dagen na de pregnyl spuit kun je testen, als je 2x 5000 eenheden hebt gespoten. Ik heb zelf organon gebeld en deze vertelde me: voor de zekerheid er van uit gaan dat het na 2 weken betrouwbaar is. Dit alles heb ik vorige week mee gemaakt. Ben in totaal 5 weken zwanger geweest waarvan ik het 1 week heb geweten. Test in het ziekenhuis was ook positief maar ik heb afgelopen maandag miskraam gehad, maar dat staat los van de behandeling. Dus voor de zekerheid: 2 weken na de pregnyl is de test zeker betrouwbaar.... succes
Hier raden ze na 10 dagen testen af ivm de Pregnyl. 14 dagen is betrouwbaar. Die hebben wij ook altijd aangehouden (nou kregen wij standaard een bloedtest). Zou erg verdrietig zijn als je twee Pregnylstrepen zou hebben....
Maar dat kan dus, het medicijn pregnyl kan dus ook een streepje opleveren. Zit daar dan HGC in? Mijn zus heeft namelijk de 2de keer een dubbele dosis pregnyl gehad. groetjes
He Selena, Een dikke proficiat voor je zus, en laat ze lekker genieten! en pregnyl kan dus wel degelijk een mooie positieve test geven, heb het zelf gehad na 10 dgn pregnyl een positieve zw test! de 11de dag negatief...en toen een dag voor NOD positief, dus wist toen ook dat het niet meer van de pregnyl kon komen! Dus 17 dgn na pregnul zit wel goed hoor....echt! Geniet er lekker van!
Ja, je ken na Pregnyl "vals" positief testen. Daarom ook de datum die het zh aangeeft, aanhouden. Elmo