Hoi allemaal! Joehoe! Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Tis nog wel pril...5 wkn 2 dgn. Vanaf dag 1 al aan het overgeven. En heb zo nu en dan last van buikkramp! Vind het wel allemaal erg spannend!! Bang dat het mis gaat! Maar volgens mij zijn alle vrouwen dat.... Iedereen gefeliciteerd! 28 sept uitgerekend!
Gefeliciteerd meid. Geniet ervan!! En sterkte met overgeven, ik hoop voor jou dat het van korte duur is.
Gefeliciteerd! Ik weet nu sinds een week dat ik zwanger ben! Ben nu 5 weken en 6 dagen. Ik ben 25 september uitgerekend. Ik voel me verder ok, soms wat last van vermoeidheid en krampjes in mijn buik. Ik vind het wel allemaal spannend zo'n eerste keer. Lijkt me leuk om contact met andere meiden te hebben die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Wie vind het leuk? Ik zou het nu ook het liefst tegen een aantal mensen willen vertellen, maar mijn vriend wil hier nog even mee wachten. Geniet ervan en laat het me even weten als jullie het ook leuk vinden om gezellig te kletsen op dit forum! Groetjes Angela
IK BEN ZWANGER!!!!!! klets gezellig met jullie mee! nog heel pril dus moet nog aan het idee wennen. Maar voel wel al vanalles, moe, druk op mijn buik Spannend zeg! ga dins naar de HA liefs