Hoi, ben nieuw bij dit onderwerp en deze ronde (8ste) met ovutesten begonnen. Heb op 30 maart lichte 2de streep gehad (=negatief) en geklust. Op 31 maart positieve test en geklust. Op 1 april negatieve test en geklust.... Benieuwd of het raak is.... wat denken jullie? Nog 12 dagen wachten... valt niet mee!
ho bonny, aan je klustiming zal het niet liggen succes! ik gister weer een nega ovu test, na juist 31-3,1-4 en 2-4 steeds duidelijker echt 2 streppjes. snap er nx van want digi VB heeft geen gegeven maar mat care gaf wel (bijna?) eispring aan. snap niet snap niet. geen ei? ei gemist? ei lui? CB error? etos pillen maken cyclus juist langer ipv korter? humzzzzzz..... liefs klingel
Bonny: ik denk dat er niets anders op zit als wachten! Suc6 Klingel: heb jij weer! Ik zeg: doorklussen maar! Volgens mij hebben die Etos pillen geen invloed op je cyclus hoor, maar zou anders eerder korter als langer moeten zijn... vreemd... Suc6 en veel klusplezier dan nog maar!
Kan heel goed zijn hoor, dat 2 april dan je posi test was en dat dus 1 à 2 dagen erna je ei is geweest! Vooral MatCare schijnt ook lang niet bij iedereen (goed) te werken... @ bonny Jullie timing was idd iig goed! [-o<
hey zwangeren! SUPERGEFELIIIIIIIIII en hulde aan de ovu-testen dat helpt toch echt wel he! ik heb vanmiddag zowel van matcare als van digi CB een posi test gekregen dus ik ben blij dat ei eraan komt, ik maakte me al een beetje zorgjes! gister geklust, zonet geklust, morgen nog even en hopsa... de wachtbank op! blije kus voor iedereen! klingel
Hier ook iemand die al een week alleen maar dikke roze strepen test op de ovulatietest (sensitest) De vorige rondes had ik een steeds donkerder streepje en dan opeens een heel licht streepje plus allerlei vruchtbare symtomen. Bij mij wordt hij dus nooit helemaal even donker als de testlijn. Maar goed, nu dus al een week lang steeds een dikke roze streep die net wat lichter is als de teststreep! Aan het begin had ik ook allerlei tekenen van vruchtbaarheid maar die zijn nu niet zo duidelijk meer. Ik snap er niks van, we klussen ons helemaal een slag in de rondte, haha! Van mij mag de test nu wel eens negatief worden! Ik zit inmiddels al op dag 25 dus dit wordt dan een lange cyclus als de eisprong nog moet komen!
dat bedoel ik maar ahahah de een zegt je hebt je ei gehad en de anders zegt nee nog niet ja wat is het nou maar we gaaaaaaan door