Ik lekker begonnen met werken vanmorgen,niets aan de hand. Ga ik toch een pijn krijgen,had ik al eerder last van maar echt niet zo erg.Het zat zo wat lager in mijn rug. Dammmm!dat was niet fijn maar kreeg het steeds meer benauwd En ging toen hyperfentileren. Het werd steeds erger. En viel bijna flauw. Dus mijn baas stond erop om naar de HA te gaan. Heb ik gedaan die stuurde me door naar het Ziekenhuis. Eindelijk zakte de pijn wat en wilde me medecatie geven maar heb geweigerd om trend mijn zwangerschapsvermoedens. ik werd naar huis gestuurd met een pijnstiller. Al met al erg vervelend. Ik denk dat het met mijn zwangerschap te maken heeft. Het word steeds gekker,en als ik niet gauw ga testen word ik gek groeten jennie72
test dan! ik ben benieuwd......... hup ff een plasje plegen! laat gaan... ik wacht hier... hier op me stoel.....
Aaah Jennie wat spannend!!! Dus je hebt echt wel 100% het gevoel dat je zwanger bent??? Wanneer was je van plan te gaan testen? Grts Lucia
Bedankt dames maar moet wachten op de besteld testen binnen zijn. Sorry ik wil het ook graag weten echt wel.Misschien wat langer wachten dan is het HCG hoger. Of niet? ik word hier ook gek van. Hoop maar dat het echt raak is want dit is gewoon niet meer te doen zo. groeten jennie72
Hallo Lucia,dat mag je vragen. iK heb ze vorige week zondag dacht ik besteld bij de webwinkel van deze zwangerschapspagina. Heel goedkoop! 3 testen voor 6,85 bij elkaar. Kijk maar links van je bij het menu. E hebben ook andere geloof ik. Maar hoelang het duurt voordat ze binnenzijn weet ik niet. Misschien weet Natas dit? want lotte geeft nog geen respons. groeten jennie72.ik laat het jullie echt wel weten en ja heb erg het gevoel zwanger te zijn. maar goed misschien heb ik het toch mis
Nou,ik hoop maar voor je dat ze snel binnen zijn....EN natuurlijk dat je dan positief mag testen! Succes!!! Grts Lucia
Hopelijk zijn je testen snel binnen, zodat je snel weet waar je aan toe bent! Intussen heel veel sterkte met wachten, en de duimen draaien hier alvast op topsnelheid! Groetjes, Wendy
en anders toch maar even naar het kruitvat??? Die 7 euro kunnen er ook nog wel vanaf gewoon een kruitvat testje kopen! haha ik zou niet kunnen wachten... ik heb ze laatst online ergens besteld en ze waren echt super snel binnen...
Hai meiden bedankt voor jullie steun jullie zijn zo lief. bij ieder pijntje ren ik naar de wc denk dat ik dan ongie geworden ben. Maar in mijn hart heerst een raar gevoel. Onrustig. Mijn moeder wil me niet geloven. Fijn is dat he. Waarom kan ik dit gevoel toch niet loslaten dat ik echt zwanger ben? ik wil me zelf zo graag beschermen. Mijn moeder zegd dat het in mijn hoofd zit. Van je ouders moet je het maar hebben. Maar goed ze wil me alleen maar beschermen. Ik had niet gedacht dat dit zo,n gevoel teweeg kon brengen bij mij. Voorral omdat dit kindje zo welkom is ik droom er al heel erg lang van om moeder te worden. Ik moet me gedult zien te houden,tot de testen binnen zijn. Maar het is het moeilijkst dat ik ooit gedaan heb. Groeten jennie72
hallo Meliskerke. Ja ik laat het jullie weten. Ik denk dat het rond vrijdag gaat worden. Mijn tempratuur blijft ook maar hoog.raar hoor. Misschien ben ik gewoon gek aan het worden. groeten jennie72
Ik zou toch snel even naar de dorigist/apotheek rennen.....Je zit nu alleen maar te stressen totdat die testen er zijn, is niet goed voor een eventuele beeb in je buik! Waarom hebben ze niet even vlug voor je getest in het ziekenhuis?!
hallo ja dat had ik ook gewild maar waarom ze het niet gedaan hebben weet ik niet. Ik moet het snle weten aangezien ik zwaar lichamelijk werk doe. End dat is niet goed voor een baby in spe. Maar kan het ze ook niet vertellen daar omdat ik net 3 weken in dienst ben,Wat een ellende :x :x groeten jennie72
hallo ik heb een contract tot volgend jaar Januarie 2007. Maar een maand proeftijd. Dus ja vervelend allemaal. groeten jennie72