9 weken zwanger en zie helemaal nikx!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door doedie1991, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Hallo dame,

Als t goed is ben ik nu 9 weken xwanger volgens de erloskundige
    Maar geen echo gehad niks ( woon in koeweit) het is me derde zwangerschap en
    Zie echt helemaal geen verschil behalve dat t groeit van me honger aanvallen.
    Als ik google of kijk hier boj de buikfotootjes zie ik al egt wel een verschill maar bij mij dus niets. Af en toe beetje pijn bij me navel en als ik te snel op sta soort van alsof iets vastzit. Ook heb ik wel soms wel een geboel dat er van binen wat getrokken word hihi weet nie hoe goed uit te leggeb. Kan iemand zeggem of t normaal is of niet?? Zwanger zijn hier in koeweit is lastig bijna geem onderzoeken pas over 2 weken weer langs t ziekenhuis.

Liefs doedie

2. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Hihi bdoel dames en sorry voor de spelfouten gebruik mijn telefoon:D

3. Storm1

Storm1 Actief lid

19 mei 2014
    208
    0
    0
    Op google zal je altijd plaatjes vinden van prachtige buikjes die al 'zichtbaar' zijn bij week 6 ofzo.
    Ik ben morgen 16 weken en nog geen buik te bekennen. Denk niet dat je je hoeft te maken hoor! De ene zwangerschap is niet zoals de andere zeggen ze vaak en 9 weken zit het kindje nog vaak achter het schaambod ;)!

Geef het nog even de tijd, je buik komt wel :)!

4. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Bedankt voor je geruststellende reactie. Ben zo onzeke deze zwangerschap omdat het hier ma mij gevoel allemaal zk vreems gaat ben nl gewend.:)

5. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Vorige zwangerschap begon ik ook pas iets te zien rond de 16e week! Merk dat het nu de tweede keer veel sneller gaat. Dus het is helemaal normaal dat je nog niets ziet!

6. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Vandaag 15 weken en sinds deze week is mijn buik iets meer opgezwollen, maar lijkt eerder op een vetrandje dan zwangerschapsbuik. Ik ben slank, had eerder verwacht iets te zien.

7. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Bij mij kwam mijn buik ook pas bij 16 weken hoor. En dan nog minimaal. Dus ik denk niet dat het veel zegt.
    Wel vervelend dat het daar zo anders is voor je! Krijg je wel binnenkort een echo?

8. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik kon ook pas rond 16e week zelf zien dat er iets veranderde aan mn buik. Maar buitenstaanders zagen het bij week 20 pas een beetje en durfde pas bij week 22 voorzichtig te zeggen dat ze konden zien dat ik zwanger ben, en die mensen wisten het dan ook al.
    Nu ben ik wel zwanger van de 1e.

9. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hoi hoi !

Ik ben zelf nu morgen precies 14 weken, en ik krijg al wel een buikje, maar het is niet dat je zegt van nou nou jij bent echt zwanger ! Verder ook totaal niet dik geworden, dus dat ligt er echt per persoon aan!

Dat bij je navel, dat had ik al voordat ik wist dat ik zwanger was. Soort speldenprikjes. En ook ik heb het nu 3x gehad dat als ik opstond, ineens een soort steek in m'n onderbuik /baarmoeder / blaas gebied, even zitten en dan is 't gelijk weer weg. Dus ook dat is heel herkenbaar!! :)

Ik zou je niet druk maken, maar zorg dat je goed onder controle staat, ik weet namelijk niet hoe het daar geregeld is..

Succes !! :D

10. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Bedankt dames voor de reacties!!

@vrolijkheid. Geen idee hoop t wel zal tog wel haha kijken of het hartje klop en of t er een of twee is en dat t gezond is later... Ga het 2juli navragen dan mag ik weer langskomen ben dan ong 11 weken..

@ambers. Ja probeer t maar woon nog niet zo lang hier en alles is zoo anders. Koet ook eerlijk zijn ze praten hier heel slecht engels en ik spreek totaal geen arabisch. Me man wel maar die mag weer dat ziekenhuis noet binnen omdat hij een man is

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ook mijn derde zwangerschap, maar hier wel al een aanwezige buik. Bij de eerste 2 was het vele malen minder, en kon ik het ook pas vanaf de 16 weken zeggen: Dit begint op een zwangere buik te lijken.

Iedere zwangerschap is anders denk ik.

12. angelizzy

angelizzy Lid

20 jun 2014
    46
    1
    8
    Ik had met 20 weken ook nog een platte buik en op het laatst dachten ze dat ik pas 20 weken was. Ieder buikje is anders. Het word vanzelf wel dikker :)

13. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Pas vanaf een week of 15 kan je je baarmoeder boller zien worden. Voor die tijd hebben veel vrouwen bolle buiken door de darmen die opgezet zijn. Had ik ook en ineens met 12 weken wassie weg...

14. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Is heel normaal dat je nog niets ziet, ookal is het je derde zwangerschap. Die buikjes die je ziet op internet vind ik ook erg vaag. Daar moet je je niet zo aan vasthouden.
    Bij jou komt het wel

Deel Deze Pagina