Mijn zoon is bijna 4. Hij en ik hebben al enkele dagen last van spugen en diarree, denk dat we iets verkeerd hebben gegeten. Ik ben bijna beter, hij is heel vrolijk en gewoon actief, maar heeft vandaag nog wel keer gespuugd. Hij logeert momenteel bij mijn schoonouders, dat wilde hij graag, em nou zei mijn sm net dat hij vandaag een keer gele ontlasting had. Dat ken ik eigenlijk niet, wie heeft dat ooit gehad?
Mijn zoontje heeft dat toevallig ook gehad het leek wel vanillevla maar hij had nergens anders last van dus heb gezorgd dat hij goed bleef drinken en als het langer had aangehouden dan had ik langs de dokter gegaan Want het klopt natuurlijk niet dat het geel is
Lichte ontlasting zie je vaak bij/na ziekte. De darmen verwerken dan even alles niet zo lekker en dan worden bepaalde stoffen niet of juist meer opgenomen, waardoor de kleur van de ontlasting kan verschillen. Gaat meestal gewoon weer over
Zolang het niet zwart (bloed) is, hoef je je bij mijn weten niet direct zorgen te maken. Als het niet over gaat natuurlijk wel, maar ik zou het even aankijken als hij zich verder niet ziek gedraagt.