Hey, Nick is de laatste dagen erg onrustig geweest. Bleek dat hij spruw had en ik had tevens het idee dat hij een sprongetje doormaakte. Vandaag is hij nl. 8 weken. Het inslapen lukte bijvoorbeeld niet meer goed, vooral niet in zijn eigen bedje en hij was huilerig. Ik zie ook nieuwe vaardigheden bij hem en hij is enorm gegroeid. Tevens heb ik gister buikgriep gehad en is Nick zelf wat verkouden. Nu vandaag slaapt hij alleen maar, wakker voor zijn voedingen (hij drinkt gewoon goed, heeft voldoende plasluiers), maar voor ik het weet valt hij alweer in slaap. Nu dacht ik, hij is helemaal aan het bijkomen van al die onrust van de afgelopen dagen? Valt dat bij jullie ook op, slapen jullie kindjes ook veel meer na een sprongetje?
Alyna heeft na het 8-weken sprongetje wel iets meer geslapen ja.Wel fijn he,dat je ineens merkt dat ze weer een stukje meer kunnen. Onze meid zit nou midden in het volgende sprongetje.(=jengel,jengel)
Tja nu je het zegt! Mijn dochtertje heeft net zo'n beetje het 19 weken-sprongetje gehad en heeft vandaag voor haar doen ongekend lang en goed geslapen! Dus wie weet heb je gelijk. Geniet ervan zou ik zeggen!
Daan slaapt vooral veel als hij aan de vooravond van een groeispurt staat. Kort daarna worden zijn kleertjes weer te krap. Groetjes, Wendy