aghh gevonden op google..ik weet niet of ik dat toen had? had geen VIP dus kwam er niet te staan dan he...
Ik heb ook geen Vip... maar dat trappetje zo oplopend is toch triphasic pattern? wat ik erover gelezen heb..?
Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen en dan zie je ook tempkaartjes en dan bedoel ik nummer 4 en mijn kaartje...
Oke! en vind je van dat kaartje 4 op die site dan? en dan vergeleken met de mijne? lijkt wel op elkaar he?!
(triphasic betekent dat je naast een stijging na je eisprong, nog een stijging in je luteale fase hebt). Ik had dit zowel toen ik niet zwanger was als toen ik zwanger was. Heb je dus niet veel aan
Hmm, volgens mij heb ik deze maand een triphasic, en die van jou lijkt er ook op. Ik had vanochtend wel een streepje op de test, maar ben nog wat vroeg met testen (10 dpo), dus nog even afwachten hoe het afloopt.
Dit ziet er heel veelbelovend uit! Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je niet zwanger bent met zo'n kaartje maar misschien heb ik daarvoor niet genoeg kennis. Ik was (met zo'n kaartje) wel zwanger in ieder geval