kort ademig.... hoort dit bij de symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Niki, 24 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hoi Hoi,

    Ik weet sinds do. dat ik zwanger ben... :D al ben ik nog wat onzeker, ik ga zondagochtend nog een keer testen.
    Nu is mijn vraag:
    Ik sport veel, doe veel cardio, dus je zou zeggen dat ik gezond in mijn vel zit en dus een redelijke conditie heb!

    Ik heb sinds een klein weekje en de laatste dagen wat erger veel last van mijn ademhaling (kort ademig), moet echt heel vaak, heel diep zuchten en ben echt uitgeput als ik naar mijn werk fiets... hoort dit erbij :(:
    Maak ik me onbewust druk? Ik weet het niet, maar het voelt niet goed!
    Of maak ik me teveel zorgen en wordt het daardoor erger?
    Als het erbij hoort, dan zal het wel goed komen, hoop ik!

    Verder gaat alles ok, heb (nog) nergens last van, alleen een heel klein beetje gevoelige borsten, maar dat is ook al iets minder geworden, lijkt.

    Liefs Niki
     
  2. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    Ik had er ook last van nou moet ik er ook bij zeggen dat ik 1 maand voordat ik zwanger werd ben gestopt met roken .
    maar je lichaam moet ook veel harder werken dan normaal , het moet veel meer bloed door je lichaam pompen enz.

    sucses
    groetjes yvonne
     
  3. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Niki,
    Ik had daar tijdens mijn zwangerschap ook last van. Ik heb sowieso al een beetje aanleg voor hyperventilatie, dus bij mij had het daar waarschijnlijk mee te maken.

    Groetjes, Wendy
     
  4. grombeertje

    27 dec 2005
    52
    0
    0
    Hallo

    Ik heb sinds ik zwanger ben ook last van kortademigheid. Traplopen is niet leuk meer, ben doodop.
    Was in het begin bang dat ik allergies was voor m'n huisdieren.

    Maar zit vaak ook zomaar te zuchten.
    :|
     
  5. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi, ik had dit vandaag ook, bij mij komt dit vaker voor als ik mij druk maak, het is een sort hyperventileren, zou me er niet al te druk om maken, hoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan, we zitten allebei in een onzekere periode ;)
     

Deel Deze Pagina