Goedemorgen iedereen Vanochtend getest en JA we zijn ZWANGER Meteen m'n mannetje gebeld want die was al aan het werk Vanavond doe ik er samen met me mannetje nog 1 voor de zekerheid. Al weet ik het al bijna 100 % zeker want de test streep kwam meteen en is zelfs een stuk donkerde Liefs Starry
Voor de zekerheid hebben m'n mannetje en ik gisterenavond nog een test gedaan, ook van een ander merk en die was ook harstikke positief
Hoi allemaal, Ik kan het nauwelijks geloven, ik ben bijna 35 en vorige maand voor de eerste gegaan en in de eerste ronde...RAAK! Ik ben heel blij, maar het is zo onwerkelijk! Ik wilde al zo lang zo graag moeder worden en nu is het eindelijk zo ver! Iedereen die zwanger is geworden: van harte gefeliciteerd! Weten jullie leuke sites waar je de groei van je kindje bij kunt houden? Ik heb ook ooit ergens hele mooie filmpjes gezien op internet over het eerste trimester, maar kan ze niet meer terug vinden, weet iemand die te vinden?
Stom eigenlijk hè. Dan wil je het zo graag en dan staat er zwanger en dan geloof je het niet en doe je nog een test, hahaha. (ik ook hoor)