2 testen en maar 1 positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door liva87, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb 2 weken geleden mijn spiraal laten verwijderen na 5 jaar. ik heb in die 5 jaar nooit een vast menstruatie patroon gehad eens in de 3 maanden 2 dagen wat.

Nu hebben we voor en op de dag van verwijderen sex gehad. Nu had ik 6 dagen na verwijderen 3 dagen wat bruinig (oudbloed) verloren.
    Dacht eerste menstruatie maar na 2 dagen stopte het weer en was voornamelijk bij afvegen alleen
    Nu heb ik sins een dag of 6 enorm pijnlijke borsten, heel moe, kortlontje, ontzettend rommelende darmen. Maar omdat ik mijn cyclus niet weet weet ik ook mijn vruchtbaren dagen niet.

Ik voelde mij zo anders dat ik ging testen de eerste test was zaterdag en daar kwam na een paar minuten een licht streepje. Gister nog 1 en daar was niks te zien jeetje wat een vverwarring geeft dat bah..kent iemand dit? Gaan donderdag nog is testen als er niks veranderd is.

Bekijk bijlage 401690

2. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Op de 2e test zie ik wel een licht streepje..
    Lijkt of de test nog nat was toen je de foto hebt gemaakt..
    Heb je een andere foto?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zaterdag dus positief en zondag negatief?

Dan kan het helaas, hoe gek ook, ook nog op je eisprong gereageerd hebben.
    Meerdere dames op dit forum hebben bewezen dat zwangerschapstesten op een eisprong kunnen reageren, raar maar waar. Vooral als de dagen erna geen streepje meer verschijnt op de zwangerschapstest, je niet weet waar je in je cyclus zit want net gestopt met de spiraal, is de kans zeer aanwezig dat het op je ei gereageerd heeft.

4. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    MJ89@ de 2 was wel al droog maar in de avond op de foto gezet (keukenlamp) en de eerste test met dag licht.

Be happy@ kan je positief testeb met een eisprong? Een zwangerschap test meet toch je zwangerschaps hormoon. In de bijsluiter staat een streepje maakt niet uit hoe licht dan ben je zwanger zonder hormoon is hij altijd negatief.

Na rustig wachten ( zo lastig) en donderdag nog een test als de symptomen blijven en menstruatie uit blijft.

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    hier ook een streep op de zw test dag na mn eisprong..

Maar misschien ben ik de enige maar ik zie op beide foto's een tuurstreep.. kan dat?

6. Ukkie is niet de enige, ik zie ook op beide testen iets.. Ik vind 'm op de 2e (opgedroogde) foto iets minder duidelijk, maar hij is er wel. Mijn eerste positieve test was op vrijdag, op zaterdagochtend was hij een stuk lichter en zaterdagmiddag weer duidelijker. Een wat lichtere test hoeft dus ook niet altijd iets te zeggen..

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Maar als je 2 weken geleden je spiraal hebt laten verwijderen kun je toch nog niet zwanger zijn? Of zeg ik nu iets heel doms?
    Je moet toch eerst een eisprong krijgen en dan 2 weken later kan je positief testen. Dus ik denk toch reactie eisprong.
    Een zw test hoort niet te reageren op eisprong maar lh en hcg lijken zo op elkaar dat dit wel regelmatig voorkomt.

Ik hoop dat je het wel gezellig hebt gemaakt? ;)

8. Louche

Louche Actief lid

31 aug 2013
    140
    0
    0
    Drechtsteden
    Ik vind de linkerfoto anders wel echt heel erg positief, die zie ik echt niet als reageren op een eisprong (als het een zwangerschapstest is iig). In het begin fluctueert je hcg zo erg, en het ligt er ook nog aan of je urine wel of niet geconcentreerd was.

Ik zou gewoon de komende dagen doortesten.

9. Louche

Louche Actief lid

31 aug 2013
    140
    0
    0
    Drechtsteden
    Ze had haar spiraaltje al 5 jaar, na 5 jaar is de werkende stof min of meer uitgewerkt, heel veel vrouwen worden zwanger door hun spiraal heen. Bij spiraal is het zo dat je wel een eisprong hebt maar het eitje niet kan innestelen. Kan maar net zo zijn dat ze precies op tijd haar spiraaltje eruit heeft gehaald.

10. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Ik wil hier even op reageren.. Ik heb een zw test gehad die nog knal positiever was die reageerde op mijn eisprong.. T kan dus wel!! Al hoop ik natuurlijk gewoon dat TS zwanger is haha :)

Ik zou gewoon morgen weer testen! Hopelijk dan een nog duidelijker roze streepje erbij

11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Kan wel zeker met bijv een koperspiraal.
    Als je hem.laat verwijderen op of net voor je eisprong kun je in principe direct bevrucht worden.

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dank je. Dus toch dom gedacht van mezelf. :cool:
    Dan hoop ik ts dat ze oplopen voor je!

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nee hoor niet dom;)
    Het.is natuurlijk ook niet vaak voorkomend maar wel mogelijk.

14. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een reacties zeg dankje.
    Ik had het bij verwijderen gevraagt aan de arts en die legde mij uit dat je direct zwanger kon worden en dat sommigen vrouwen niet eens menstrueren omdat je wel een eisprong hebt maat niet innesteld. Als je de eisprong precies die dagen plaats vind kan je dus direct zwanger zijn.
    Waar ik natuurlijk niet van uit ging.
    Maar voelde mij anders met als bij mijn eerste zwangerschap daar wist ik het al voor de test aan mijn gevoel daar was testen een stuk makkelijker omdat ik heel regelmatig was.
    Nu twijfelde ik omdat ik dacht misschien ontwenings verschijnselen maar die 2 verschillende testen verwaren mij juist nog meer haha..nog even wachten en dan nog.is testen

15. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik zie ook op beide testen een streep. Die ene is wel een tuurstreep, maar ik zie hem wel!

16. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    Wat spannend Liva, ik zie op de 1e ook duidelijk een streep! ik zou meteen een clear blue test ophalen... je kunt na het verwijderen van een spiraal ook nog zwanger raken van de sex die je daarvoor hebt gehad! dus het kan zeker!

meis, heel spannend! succes met afwachten en testen, ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

liefs

17. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga morge ochtend testen dus spannend!!

18. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    Oeh spannend...Ik duim met je mee morgenvroeg :)

19. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    En en en? Hopelijk was er vanmorgen wel weer een 2e streep!

20. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    ik ben ool wel benieuwd :)

Deel Deze Pagina