Pas op CD8, ovulatietest al best donker

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by nlovesn, Jun 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nlovesn

nlovesn Actief lid

Oct 10, 2011
    437
    0
    16
    Is de ovulatietest niet een beetje donker voor cyclus dag 8 pas....?? Hij zal morgen of overmorgen dan wel positief zijn???
    Nog nooit zo vroeg al zon donkere test gehad??

Attached Files:

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik had cycli variërend van 24/27 dagen en ja in de ronde dat ik zwanger raakte al.een eisprong op dag 10/11.
    Kan goed hoor dat de aanloop nu al begint.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hij is nog niet positief,morgen wel denk ik zo;/)

4. nlovesn

nlovesn Actief lid

Oct 10, 2011
    437
    0
    16
    Maar is zeg maar dan cd9 niet vroeg voor een positieve ovulatie test? Of maak dat niets uit?

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Als je een positieve ovulatietest hebt, duurt het sowieso nog ongeveer 1,5 -2 dagen voordat je eisprong is. Dus die moet je er nog bij optellen. Een eisprong moet eigenlijk niet eerder dan dag 8 zijn, omdat een eicel tijd nodig heeft om te groeien en te rijpen. Als je daarboven zit, dan is het goed. Succes!

6. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    ik zit vandaag op dag 11 en had deze ovulatie test! vind hem ook behoorlijk donker! dus volgens mij kan het wel!! ik ben benieuwd wat de onze ovu testen morgen zeggen! nlovens (op de foto lijken die testjes altijd wel lichter als in het echt.. is dat bij jou ook zo?

7. Bij mij zeiden zulke testen eigenlijk nooit iets, konden de volgende dag ook weer lichter zijn..

8. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ze kunnen morgen inderdaad wel lichter zijn of een aantal dagen zo blijven, zonder dat ze donkerder worden. Er is dus nu nog helemaal niks van te zeggen...

9. mariam1978

mariam1978 Actief lid

Mar 9, 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Bij mij was hij deze keer ook op dag 10 knalpositief, dag 11 weer minder. Normaal gesproken heb ik pas een positieve ovulatiest op dag 13/14.
    Ben benieuwd deze maand.

10. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    heb je vandaag weer een ovu gedaan? en hoe zag deze er vandaag uit?

Bij mij nix te zien... ik had gister die sensitest waar ik een foto van gepost had.. die was dus vrij donker! en s'avond seen action gedaan.. daar was bijna nix op te zien.. vandaag weer een action gedaan.. weer bijna nix op te zien.. echt vaag... ik vind het best spannend.. hoop dat ik nog een knaller krijg maar ik ben bang van niet.... (heb pcos)

11. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Bekend verhaal, ik heb ook PCOS. Met 123thuistesten tot nu toe elke keer 3 achtereen volgende dagen posi ovutest. Op 1 dag 's avonds getest met action die was ook verre van positief. Volgende dag weer getest met 123thuistesten en knalde nog steeds! Dus misschien dat action minder gevoelig oid iets..

12. nlovesn

nlovesn Actief lid

Oct 10, 2011
    437
    0
    16
    De mijne was vandaag weer iets lichter! Dus nog ff doortesten :)
    Morgen kan ik pas savonds rond half 7 testen..... Ben benieuwd het is elke maand weer spannend

Share This Page