Hallo, Dit is de 1e keer dat ik ovulatietesten gebruik. Zouden jullie even de ovutest die ik vanochtend heb gedaan willen bestuderen, hij staat op mn profiel. Ik verwacht eigelijk donderdag/vrijdag mn ei dus ben vandaag begonnen met testen. Ik vind hem eigelijk al best aanwezig voor het aantal dagen voor verwachte ei. Denken jullie dat mn ei eerder is??
Hij zit er in ieder geval aan te komen het streepje is er al k zou gewoon lekker klussen vanavond morgen en overmorgen en de dag erna
ik zou ook vast beginnen met klussen, want je eisprong kan wel eens eerder (of later) zijn. Bij mij was het ook nog al eens anders, elke maand. succes er mee
Meiden, Even een vraagje. Ik verwacht dus eigelijk donderdag/vrijdag mn ei en had gister al een duidelijk zichtbare 2e streep. Nu heb ik vandaag weer getest, bijna zelfde tijdstip, ook 2e urine en nu is de streep net zichtbaar met blote oog, maar volgens mij amper op de foto. (zit nog op mn werk, dus heb foto nog niet groot kunnen zien) Wat betekent dit?? Dat ik gister of zondag al mn ei heb gehad of wat??