Ik heb gisteren getest met de Etos test en vandaag met Clear Blue, heb de foto's in mijn album staan! Allebei na de middag getest. Graag jullie mening?
bij de clearblue denk ik wel een + te zien, maar heel vaag. Zou het over een paar dagen nog een keer proberen. Ga je nog niet feliciteren.
Gewoon over een paar daagjes nog eens testen, ik denk wel iets te zien, maar wel heeel erg vaag! Groetjes Jelske
ik zie wel een plusje. hij ziet er net als die van mij uit,. kijk maar in mijn album. gewoon over een paar dagen nog een keer testen. groetjes missie
ik ga over 10 dagen nog een keer testen. ik vind het altijd zo spannent. ik hoop het ook dat het positief is. hihihihi groetjes missie
Poeh spannend! Ik durf zelf niets meer te zeggen over vage testen Ben uiteindelijk toch ongesteld geworden na mn vage testen van het weekend (zie album) Succes met afwachten!
Hmm, ik weet eigenlijk zelf ook niet wat ik moet denken. Als de er vrijdag nog niet zijn, gooi ik er nog maar een testje tegen aan! Alvast bedankt meiden!
Meid, ik heb er ook alweer drie (!) vage testen opzitten en ik ga vrijdag ook maar WEER een keertje testen.... ik ben ook de weg kwijt hoor, dus ik snap je heel goed...
Balen is het hoor! Nou moet ik wel zeggen dat ik normaal een hele korte cyclus heb (26 dagen). Maar dat mijn ei toch veel later is gekomen deze maand, en als ik na mijn ei kijk heb ik drie dagen te vroeg getest! Dus wie weet!
krijg ze niet op de foto op de een of andere manier.. haha maar ze lijken op die van joude CB iig maar mijn kruidvattest is na een dag ineens veel donkerder geworden maar ja na 10 min mag je niet meer aflezen