Ieeeeehhh, je wordt er helemaal onzeker van! En voor je portemonee is het ook niet goed! Vrijdag nog maar een testje doen, zou leuk zijn als we allemaal oktober moeders worden!
Op de ene zie ik wel een heel vage +, maar die andere daar zie ik geen 2e streepje. Spannend. Liefs Mirre
Ik zie inderdaad op beide testen heeeeeel vaag een streepje, dus ik kan me je onzekerheid levendig voorstellen. Succes met testen vrijdag en ik duim voor je!
ik zie ook wel streepjes, maar niet echt heel duidelijk... zou nog een keer testen over een paardagen
ik had ook op die clear bleu een vage streep kijk maar in album maar niet zwanger.....< ik vin die van clear bleu met dat plusje niet zo.... alleen als ik pas echt een goede streep is bij zo´n vaag streepje niet...
Mijn testen waren ook vaag de eerste keer. Ik zou zeggen, zwanger.. Test anders morgen met ochtend urine
Hey Antonia en Fem, Ik zie wel wat hoor! En jullie zijn allebei overtijd. Ik denk dat ik jullie wel kan feliciteren! Liefs Kari
spannend hoor, ik zie ook wel wat, maar ik zou inderdaad over 2 dagen nog eens testen, dan zouden ze een stuk duidelijker moeten worden
ik zie op beidde testen als ik goed kijk toch wel een 2e streep.vaag mar ze staan er wel!mijn duimen draaien..................
Bedankt voor jullie berichtjes meiden! Dat geeft de burger weer een beetje moed! @hairdresser: ik zag idd jouw test en daardoor begon ik te twijfelen! Vrijdag nog maar een testje doen (als ik kan wachten tenminste )
Ik zie een heel vaak streepje. Durf je nog niet goed te feliciteren. Hoop dat het ene deze dagen duidelijk is. Groetjes