Vraagje ovutest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door tinkertje, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heee dames!

Ik heb een vraagje, gisteren teste ik positief (ovulatietest) streepjes waren beide even donker, vandaag teste ik uiteraard weer en nu was hij donkerder dan de co streep..

We hebben eergister en gister sex gehad ( eergisteren omdat ik niet kon vermoeden dat mn ovu eral aan kwam doordat ik dit keer weinig voelde met tegenstelling tot vorige maanden hihi, gister sex gehad ivm de test...

Wat denken jullie is vanavond echt dan nog nodig?? Want dan is het zaaf minder sterk zeggen ze altijd, om de dag het beste...
    Of zijn we morgen avond nog op tijd?

Beetje twijfel geval:) temp was nog normaal vanmorgen..

Iemand tips ??

2. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Doe waar je je goed bij voelt. Doe het iig niet tegen je zin in. Volgens mij zit t wel goed met de afgelopen twee keer. En anders morgen avond nog een keer, je ei springt pas +/- 48 uur na je positieve test en daarna leeft ie nog een dag.
    Succes!

3. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Thnkx linky ! Maar heb nu 2 dagen een posi test vandaag donkerder dan gister?, van welke test moet ik dan uit gaan? Die 24-48 uur?

4. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ik zou het denk ik nog wel even gezellig maken vanavond.
    Als je morgen test en hij is weer negatief (kans is groot), dan heb je misschien 'spijt' als je het niet gedaan hebt.
    Ik spreek uit ervaring ;)
    Maar de afgelopen 2 dagen is ook een prima timing in theorie..
    Doe wat je intuïtie zegt :)

5. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ik had trouwens precies hetzelfde.
    Eerst een positieve test, en dus geklust.
    Volgende dag nog positiever, en maar weer geklust ;)
    Dus ik wist ook niet zo goed wanneer mijn ei precies kwam.
    Ga uit van de meest knal.. volgende week weet ik of het klopte ;)

6. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hahaha ja lastig he teuntje !! Maar heb zowieso zin in sex hoordus tegen onze zin is het zeker niet haha..

Spannend!

Heb zelf onregelmatige cyclussen, nu begint het een beeetje normaal te worden

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Er bestaat niet zoiets als een nog positievere test.
    Je ei springt ongeveer binnen 24 tot 48 uur na het BEGIN van de lh-piek. Dus 24 tot 48 uur nadat de streepjes het punt hebben bereikt dat ze even donker zijn. De teststreep loopt soms nog verder op, maar dan ben je dus al voorbij het begin van je lh-piek waar het om draait als je wil uitrekenen of je op het juiste moment vrijt.

Het aflopen van de test zegt ook niets over of je ei al gesprongen is. Je test kan al afgelopen zijn richting een licht tweede streepje terwijl je eitje nog moet springen.
    Daarnaast is een positieve ovulatietest geen garantie dat een eitje überhaupt springt. Alleen met dagelijks temperaturen kan dit worden bevestigd (of binnen het medisch circuit uiteraard).

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Wanneer hij het meest knalt is dus niet van belang. En ook niet wanneer hij afloopt. ;)

9. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Whaauw madelie thanks!!!
    Das een fijne uitleg!...dus de keren dat we nu sex gehad hebben moet genoeg zijn geweest ?? Of vanaaf toch nog keertje?

10. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ik temp voor de 2e maand deze maand is goed stabiel ( zie foto)..
    Vorige maand vloog hij heen en weer haha ..

Hoop dat er een goede temp wissel in gaat zitten :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,8 KB
      Weergaven:
      8
  11. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Je eitje springt vandaag of morgen. Dus ik zou het vandaag nog een keer doen.

12. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Aah toppie, hopelijk nog wel goed genoeg zaad :) ..

Thankss !!

13. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Wat vind je van mn kaartje madelie ??

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Prima kaartje, maar ben meer benieuwd naar je temperatuur vanmorgen, want aan dit kaartje valt natuurlijk nog niet veel te zien ;)

15. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Vanmorgen was hij nog 36.5.. Denk dat hij vandaag springt. Ben benieuwd naar morgen :) hopelijk gaat het eindelijk een keertje goed :)

16. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    #16 tinkertje, 9 dec 2015
    Laatst bewerkt: 9 dec 2015
    Ik doe zojuist weer een ovulatietest, en nu is hij nog steeds zo donker ! 0_O...

Iemand idee of ervaring mee/over ?

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Je kan makkelijk 2 dagen positief testen.
    Als je bijvoorbeeld eergisteren avond positief testte, dan kan hij gisteren (24 uur) en vanavond (48 uur) ook nog positief zijn.
    En sommige vrouwen pieken maar een halve dag.
    Maakt voor een eisprong niets uit.

18. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Mooi stabiel kaartje! Daar ga je je ei wel in terug zien over n paar dagen denk ik!

Ik heb altijd 2 dagen positieve testen, kan prima!

Zit nu met t zelfde als jij! Had vanmorgen een knaller. Gisteren echo gehad en ze zei dat hij vandaag of morgen zou springen. Gisteren seks gehad dus denk nu vanavond gewoon weer...

19. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Thnx meiden maar dit is voor mij al dag 3 dat ie positief is! Dat is voor mij helemaal nieuw.. Maar kan dus wel? Dan sou die vandaag moeten springen dan???...
    Sorry meiden ben nog niet zo ervaren met dit soort situaties, nornaal heb ik 2 positieve ovutest dagen :) ..

Maar vanavond gaan we gen sex neer hebben, even rust dag ertussen hebben nu al 3 dagen gezellig gehad.. 4 keer lijkt mij niet goed..dan liever morgen aaf ofzo weer..

Wat denken jullie ?

20. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38

Dus 3 dagen positief testen is niet heel raar dan?sorry maar ken deze situatie nog niet! Je geeft fijne uitleg top!! Thankss

Deel Deze Pagina