Na deze teste wacht ik gewoon af! Ik verschiet van mezelf ( een heel geduldig iemand ) hoe ik zo mega ongeduldig kan zijn in die dagen dat ik moet wachten voor mijn maandstonden. Ik weet dat ik niet zo snel hcg aanmaak ( door mijn vorige zwangerschap die misliep op 5 maanden ). En heb op aandraden van sommihe kv 2 voor 5 gekocht en een verity early. ( die laatste kende ik niet en weet niet of deze betrouwbaar is). Op de test van kruidvat zie ik een superlicht lijntje , maar krijg hem niet op de foto... die test van verity zie ik in het echt heel duidelijk. Kent iemand die testen ? Hopen op een nieuwe zwangerschap....
Heb je misschien een duidelijkere foto? Deze is erg donker. Die bovenste test ken ik niet, maar daar zie ik duidelijk een streepje. Die van Kruidvat moet ook wel wat aangeven, maar dat kan ik amper zien op deze foto. Hoeveel dpo zit je?
Dankje! Op doe van Kruidvat zie ik niks.. Dat is er een voor goede tuurders Die andere lijk je wel wat te zien.
Zit nu op 12 dpo. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik superlicht na een week overtijd te zijn. Is dit dan altijd zo ? of verschilt dat ook per zwangerschap ? weet je dat toevallig ?
kan verschillen, maar kan ook hetzelfde zijn. op die dipstick zie ik wel duidelijk een streepje. Op je KV twijfel ik. Hopelijk heb je snel een beetje duidelijkheid meis
Op de kv zie ik niks, maar de dipstick wel. Ken hem alleen niet, dus durf niet te oordelen. Spannend!
Ik heb opnieuw een test gedaan van dipstick en kv . ( de bovenste is action maar die waren blijkbaar niet gevoelig ). De onderste is kruidvat , is dit een lijn ? of moet bij deze test echt een dikke streep staan ( ik ben niet thuis met deze testen ).
Op de onderste zie ik alleen iets heel vaags. Op de middelste twee zie ik wel iets, maar op de bovenste ook niet iets noemenswaardigs sorry!
Hcg verdubbelt wel elke 48/72 uur, dus continu testen is wel zonde. Kv is over het algemeen zeer gevoelig. Maar ik weet niet hoe die andere test is. Ik zie daar dus wel een streep op.
Dit is mijn test van de morgend 😀 Ik zie zonder te turen int echt een 2 de lijn ! Mag ik hoop hebben ??
Heb je het origineel ook?Als je een foto zo moet bewerken om een streep te zien,is hij voor mij (nog) negatief.