Hallo, Even een vraagje.. Ik heb een test gedaan en nu zie ik wel, goed kijken, een lijn staan.. Deze is niet paars gekleurd . Is dit een lijn die d'r moet staan omdat ie dan paars moet worden of? Who knows? Gisteren moest ik ongesteld worden... Nu 2 dgn last van m'n borsten..
Kan je er een foto bij uploaden? Lijkt mij als je over tijd bent de kruidvat wel al duidelijk zou moeten zijn maar als er een lijntje staat.. Welke kleur heeft deze volgens jou dan? Ben benieuwd naar de foto.
Ik zou over 2 dagen nog eens testen kijken wat de test dan aangeeft. Je leest hier meer verhalen dat vrouwen op hun nod negatief testen en toch zwanger zijn. Dus nog even spannend 😊
Ik ben bang van wel. Ik heb getest op dag 4 van m'n menstruatie. Ik heb deze test bewaard zodat ik er niet weer in zou trappen de volgende keer. Het is echt een duidelijk streepje he. (Zie hm trouwens niet op de foto) Ik hoop natuurlijk dat je alsnog een positieve test hebt!
als ik de foto heel erg uitvergroot en mijn scherm kantel zie ik hem staan. Kwam de streep binnen de tijd? Ben je zeker van je eisprong door bijvoorbeeld ovulatietesten of temperaturen. Omdat je zelf aan geeft dat die grijs is vind ik hem voor nu negatief. Want grijze streepjes en witte streepjes zijn idd indrooglijntjes. Maar als je te vroeg test (doordat bijvoorbeeld je eisprong later was) lijken de streepjes eerst ook wat grijzig
Ja je test is wel wat vergelijkbaar met mijn test. Dit was na de tijd denk 3 min later de foto ongeveer gemaakt
Hee meiden, Ik heb vanochtend ook getest op 10 dpo. Nu zag ik in het halve donker niks. Maar nadat de test helemaal droog was en vanmiddag bij daglicht leek het of ik in de verte een lijntje zag. Hij was zeker niet wit, maar grijs of paars kon ik niet onderscheiden. Heeft kV 2v5 zulke indrogers dan? Gisteren had ik echt een witte test, ook na opdrogen.
Gr ben ik m'n tas vergeten met zw testjes die ik vanmiddag had gekocht... M'n tas ligt nog op m'n werk.. Dat wordt pas donderdag ochtend testen...
Vergeetachtigheid is n zwangerschapskwaal he Grapje natuurlijk, maar ik zie wel n heel licht streepje op je test hoor! Hoop dat je nog te vroeg was en ie mooi op gaat lopen!