hulp bij ovulatietest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by SuperStarDebs, Jul 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

Sep 1, 2011
    348
    143
    43
    hoi allemaal,

ik ben eind mei met de pil gestopt ik heb toen een cyclus gehad van 28 dagen de ronde daarna had ik een cyclus van 26 dagen en nu ben ik aan ronde 3 begonnen.
    8 dagen geleden ben ik ongesteld geworden ik zit dus 8 dagen na mijn nod nu dacht ik een halfuur geleden laat me is een ovulatietest doen ik heb ze niet vaak gebruikt dus ik her niet veel ervaring mee.
    er kwam direct een hele lichte 2e streep (ik krijg hem niet goed op de foto)
    ik weet niet echt wat ik hier van moet denken , dat zou dan toch betekenen dat mijn eisprong er eerder dan verwacht aan komt? ik heb een app gedownload die nu een cyclus van 27 dagen aan houdt en daar staat dat ik rond 4 augustus mijn eisprong zou hebben.

2. summer22

summer22 Fanatiek lid

May 24, 2014
    1,007
    130
    63
    Een lichte streep betekend helaas niks. Ik heb anderhalve week een streep gehad wat bijna even donker was. Maar opeens had ik pas een knaller.
    Suc6 en gewoon verder testen

3. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

Sep 1, 2011
    348
    143
    43
    dan ga ik gewoon overmorgen nog eens testen :D

4. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,302
    395
    83
    een lcihte streep is niets.
    je streep moet zo donker of donderder zijn dan de teststreep.
    je kan beter elke dag gaan testen, want je weet niet precies wanneer je je ei hebt. in elk geval niet met ochtendurine testen en het beste is 2 uur voor het testen niet te drinken ;)

Je kan namelijk zo van de 1 op andere dag een knaltest hebben zonder dat ze oplopen ;)

Ik heb altijd op dag 11 en 12 een positest.
    laatst dag 10 testte ik, een streep die echt licht was, ik dacht ow dan komt ei later, volgende dag knalde hij er al over.
    dus ik zou elke dag gaan testen je weet maar nooit namelijk ;) kan heel best zijn dat je ei pas over 6 dagen is , maar kan ok dat je over 2 dagen al knaller hebt en je wil hem niet missen natuurlijk ;)

5. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

Aug 15, 2012
    1,533
    0
    0
    Verplaatst naar Ovulatie en Zwangerschapstesten

Share This Page