Hallo allemaal. Even een vraagje. Ik ben altijd al onregelmatig ong. 39 / 43 / 50 / 42 en nu dus dag 66 Ben dus 22 dagen overtijd. K heb vorige week al een aantal testen gedaan was niks. K heb vannochtend een test gedaan, ff een minuutje gewacht zag niks. Net er weer op gekeken wou het weg gooien zag ik dit. Maar dat is toch geen streepje? Een rare kronkel lijkt het. En heel dun Wat denken jullie
Ik zie naast die rare kronkel,op de plek waar het streepje hoort,wel degelijk in de verte een streepje...kijk nog eens goed...en ik ben echt een superslechte tuurder!
Welke test zal ik halen dan? Welke is goed zodat ik straks weer ff kan kijken. Ik krijg medicijnen voor men rug. Moet ik vanavond mee beginnen. Dokter zei dat het niet gebruikt mag worden als je zwanger bent. Maar is toch zwz bijna onmogelijk aangezien ik al 22 dagen overtijd ben en hierveer meerdere testen negatief aangaven. Met 22 dagen moet het toch wel duidelijk zichtbaar zijn
Ik zou gewoon weer testen met kruidvat 2v5, maar nog even 2 dagen wachten. Als hij dan geen streepje geeft, zou ik misschien toch even aan de ha vragen wat er aan de hand kan zijn... Je hebt gewoon een cyclus overgeslagen, zo lijkt het...
De clearblue met wekenindicator is gevoeliger als de andere. Zou toch een kv test doen. Clearblue zijn erg duur. Deze test is ongeldig zo te zien.