Hallo, Afgelopen week bezoek gehad van de kraamzorg, nu willen ze 2 thermometers. 1 voor mij en 1 voor de baby. Ik vind dit eigenlijk onzin, wat vinden jullie? Alcohol heb je toch in huis dat zit in je kraampakket. groetjes linda
ik had er twee, een bleek kapot te zijn / batterijen leeg of zo dus alles is met dezelfde thermometer gedaan. Geen probleem. Het is voor de kraamzorg makkelijker als er zowel eentje ligt op jouw kamer als op het kamertje van de baby zodat ze niet op en neer hoeven te lopen.
Ik vond het eerst ook raar maar ga er toch ook maar 2 kopen. Al is het alleen maar voor het geval dat je midden in de nacht met een ziek kindje zit en je thermometer ineens kapot blijkt ofzo. Dan lijkt het me een fijn idee er nog 1 te hebben.
Ik heb er sowieso 2 in huis, gewoon voor de zekerheid, ze zijn ook niet zo duur he de gewone digitale.
Is ook onzin ze moeten dat ding maar schoonmaken, ik heb er maar 1 en dat was bij isa geen probleem ga er nu dan ook zeker geen bij halen.
1,95 bij de action :O goeie tip! dan vind ik het niet zo erg om er 2 te kopen, bij de kruidvat zijn ze 6.50 euro p.s. !!!
Ik heb er een stuk of 6. Vind 2 zeker geen overbodige luxe. Ik temp zelf bovendien altijd oraal en bij mijn zoontje rectaal, niet zo hygienisch dus om maar eentje te hebben. Idd bij de action kosten ze bijna niks.
Maar dat geld dan toch voor alles?? ik bedoel.. er is heel veel in huis te vinden dat neit handig is als je t nodig hebt en plots niet meer blijkt te werken.. Ik vind 1 ook genoeg.. en als KV dat niet vind.. Nou dan heeft mn man vast nog wel 1 over die hij voor de koeien heeft.. [-X hahahahahahahahahahahaha LOL
ik heb er ook 2 gehaald een normale voor me zelf en een met een flexibele punt voor fynn die meet in 10 seconden
Ik had voor Levi een normale thermometer, en voor mij een oorthermometer, Oor vonden ze niet goed dus heb 1 thermometer voor ons beide gebruikt. idd steeds goed schoon maken met alcohol.
Het gaat om de hygiene voor moeder en kind dat ze adviseren er 2 te hebben. Ik heb er wel 2. En als alles goed gaat krijgt deze kleine straks ook een eigen thermometer. Die van braun met flexibele punt en in 10 sec klaar is ideaal !
In de kraamdagen je eigen temperatuur en die van je kind met dezelfde thermometer nemen? Zo duur zijn die dingen toch niet? En stel dat je 'm eens vergeet schoon te maken (in de kraamdagen heb je nog wel wat anders aan je hoofd) Getver...