Volgens mij heb ik vrijdag of zaterdag mijn ei gehad. Ik doe sinds 1,5 week ovutestjes en nooit had ik twee streepjes (of een heeeeeel vaag tweede streepje). Woensdag had ik voor het eerst een duidelijkere 2e streep en donderdag was-ie op zijn duidelijkst maar nog steeds niet net zo donker als de controle streep. Ik dacht dus dat het er bijna aan zat te komen. Maar toen ik gisteren een test deed, was er weer bijna geen 2e streep te zien. Verder heb ik gisterenavond wat kramp in mijn linker zij gehad en gaat de kwaliteit van mijn huid weer erg achteruit (wordt altijd beter met naderende eisprong)... Zou het dan toch al geweest zijn maar produceer 'ik' gewoon niet zoveel LH? Wat denken jullie?
Bij mij werden ze ook nooit helemaal donker (donkerder of gelijk aan de controlestreep) en ik had echt mijn ei gehad.
Ja, want je bent zwanger! Gefeliciteerd! Het kan ook bijna niet anders dat mijn ei niet is geweest: steken in mijn zij vrijdagavond, temp gaat iets omhoog...
Ik heb ook Babyboom ovutesten en ik heb ook deze maand alleen maar een streepje gezien die niet donkerder was dan de controlestreep. Maar ik heb ook gewoon mij ei gehad hoor.
Hoi, Ik gebruik ook sinds twee maanden de ovutesten van Babyboom. Het tweede streepje werd net als bij de meeste hier ook niet net zo donker of donkerder als de controlestreep. Toch weet ik zeker dat ik een eisprong heb gehad. Check mijn album heb er een foto van gemaakt. Ben verder erg tevreden over de testjes ze zijn goedkoop en geven duidelijk je ei aan. liefs daantje
Gefeliciteerd voor de zwangeren! Ik heb deze week ook voor het eerst de tests van de Babyboomshop gebruikt en vandaag voor het eerst een streep! (van de week helemaal geen) Hij is dus niet even donker als de controlestreep, maar wel heel duidelijk en dat kan dus begrijp ik toch al positief zijn!? Ben benieuwd wat de test morgen aangeeft! En vanavond maar vast aan de klus Ben ook erg tevreden over deze tests trouwens. Niet duur, past handig door de brievenbus en in een blanke envelop en duidelijk in gebruik.
Hoi allemaal, Ik heb deze maand ook de ovutesten van babyboom gebruikt,en bij mij was er wel een dikke tweede streep te zien op de dag van mijn eisprong...dus het heeft misschien toch te maken met de hoeveelheid hormonen die je lichaam aanmaakt.... want het kan dus wel. Succes allemaal,liefs Mickey.
ik ben zeer tevreden met de ovulatie testen van babyboomshop! ze werken voor mij prima, en zijn niet duur! liefs dana
en bij babyboom krijg je een 2e gratis starterspakket, het enigste wat je hoeft te doen is dit doorgeven op een site! bespaart toch weer een hoop geld, toch? het is al duur genoeg al die testen
ik heb al een week met de ovulatie testen van predictor een week lang al 2 streepjes staan weet zelf niet wat ik er mee aan moet kan iemand zeggen wat dta inhoudt
@angelique: Het tweede streepje moet wel net zo dik zijn als de controle streep,als dat niet zo is is de test niet positief,het is dus niet zoals met een zwangerschapstest,dat een dun streepje ook goed is,het moet echt net zo dik,of dikker zijn dan de controle streep meid! @Dana: Inderdaad de testenvan babyboom zijn prima,en niet duur. Je kunt ook een gratis starterspakket aanvragen,maar dat heb ik dus niet gedaan Jij wel? Zo ja,klopt het wat ze zeggen,betaal je dan ook niets,en hoelang duurt het dan voordat je ze in huis hebt? Fijne zondag allemaal, Liefs Mickey.
heeey! ik heb m gister aangevraagd, dus denk dat ie er morgen of overmorgen binnen heb! ik hou je op de hoogte! heb ook gratis starterspakket aangevraagd, dus we zullen zien of ik m ontvang zodra ik ze binnen heb, hoor je het! liefs dana
Ik gebruik ook de testen van babyboomshop. Ik zit nu in de 2e ronde met ovulatie-testen. In totaal is dit ronde 7. Alleen in de 1e ronde had ik toch duidelijk een 2e donkere 2e streep, niet zo donker als de controle streep maar wel duidelijk. Nu deze ronde krijg ik maar geen 2e duidelijke streep. Zit inmiddels op dag 15 dus ik test nog enkele dagen door en dan stop ik en wacht ik op m`n ongi. Ben al vanaf dag 8 gaan testen. Ik dacht dat ik op dag 8 of 9 een eitje voelde, maar ben er niet zeker meer van. Raar, misschien kunnen jullie eens kijken in m`n album. Op dag 9 is het 2e streepje het donkerst tot nu toe. In 1e ronde was het 2e streepje pas zichtbaar op dag 14 a 15. Vind het deze ronde moeilijk te bepalen. Wie weet moet het eitje toch nog komen.
Hoi! @Dana: Ben erg benieuwd hoor,leuk dat je me op de hoogte wilt houden! Maar als ik jou banner bekijk ben je 4 dagen overtijd joh! Heb je al getest? @Wendy: Als ik zo kijk naar je foto's dan is in de eerste ronde de streep inderdaad heel erg duidelijk,die van mij was ongeveer hetzelfde. Maar in de tweede ronde zie ik niet echt een positief resultaat,volgens mij heb je nog geen eisprong gehad meid....het kan zijn dat je een maandje overslaat dat heb ik wel al vaker gehoord,maar toch gewoon doorklussen hoor,je weet maar nooit! Liefs Mickey.
hoi hoi! ja, ben 4 dagen overtijd! maar zal vast wel weer ongi worden. bleeeeeh... heb namelijk helemaal geen klachten, niks nada noppes...baal er wel van dat mijn cyclus nu langer is... maar ja.. we wachten maar weer af! liefs dana
ik zou nog even laten weten over babyboomshop testen... kreeg het pakketje na 1 dag, en idd 2e pakket gratis! helemaal geweldig! liefs dana
Fijn topic, ik heb nog helemaal nooit iets gezien op een ovutest van babyboomshop, tot gisteravond er ineens een hele lichte tweede streep was, dus hopelijk komt nu mn eisprong er echt aan! Begrijp uit jullie verhalen dat er hier meerderen zijn die dus nooit het tweede streepje net zo dik of dikker gehad hebben dan de teststreep, das wel geruststellend.
Ik ben nu voor de 2e ronde bezig met ovulatie-testen. In totaal zit ik in ronde 7. Ik heb nog niet zo`n dik 2e streepje gehad. In mijn album staat van de 1e ronde duidelijke de 2e streep en nu heb ik hem nog steeds niet gevonden. Vanaf dag 8 had ik al wel 2 streepjes en die worden steeds lichter, dus ik heb mijn ei heel vroeg gehad of nog steeds niet. Lekker onduidelijk dus. Succes ik hoop dat je een duidelijk test in handen krijgt, is wel zo prettig. Groetjes