mag ik je vragen hoe je aan deze kaarten komt heb je die niet gratis gekregen bij boodschappen doen ofzo?
Gekregen bij een bestelling van de Neckermann denk ik, want ik heb precies dezelfde kaarten gekregen bij een bestelling van Neckermann..... Als je inlogt via het nummer krijg je idd een mail met een streepjes code en kun je naar binnen voor niets.
Klopt inderdaad. Maar wij willen na juni dus op deze manier kunnen we zelf misschien kaartjes kopen voor een "leuker" prijsje, door deze verkoop.
Ik vind het op zich niet lullig om te verkopen omdat wij graag ook naar de dierentuin gaan, maar kunnen helaas niet binnen de aangegeven termijn. Dus vandaar de verkoop, met de opbrengst kan ik weer zelf kaarten kopen na juni. Maar goed je hoeft ze niet te kopen als je het wel lullig vind. Enne nu zijn ze iig veel goedkoper!
Kaarten zijn toch nog te koop, koper heeft van de koop afgezien.. Even voor de duidelijkheid, met de code op de tockets kun je 2 kaarten bestellen (deze hoeven niet te worden afgerekend), je kiest de gewenste dag. Print ticket uit. En je hoeft niet in de rij bij de dierentuin/ pretpark...Je kan dus zo naar binnen
ja als je er nog wat voor kan krijgen waarom niet en zo gratis was ie niet want je moest wat bestellen toch? kijk als je nou zoiets in je brievenbus gegooit krijgt vind ik het wat anders..