exorcist vs jackass

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miffy11, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

dat het leven met kinderen niet altijd gaat als gepland was me inmiddels wel duidelijk, maar vandaag is het wel heel extreem.

de planning:
    Fenne heeft sinds geboorte veel last van reflux, en sinds gisteren ook projectiel braken. wekker ging om 6 uur omdat we om 8 uur naar de dokter gingen. gisterenavond in bad, doen mila ook meteen even.
    bedje van Fenne verschoond, kan die van mila ook meteen in de was. 2 schone bedjes, 2 schone kindjes, om 8 uur naar de dokter en vanmiddag naar de fotograaf, dus vandaag mooie kleding aan.

de waarheid:
    half 6 Fenne wakker, weer aan het projectiel braken. oogjes draaide weg, gillen en een golf a la exorcist. bedje vies, Fenne weer in bad.
    6 uur, (hoorde op de achtergrond mijn wekker afgaan..) Mila wakker maken. kom ik op haar kamer, heeft ze diarree gehad. alles, maar dan ook alles zit onder de poep, tot en met haar voorhoofdje. niet even roepen ofzo, maar doodleuk slapen in een berg poep. de gemiddelde aflevering van jackass was er niks bij.
    Mila ook maar in bad, beide bedjes weer in was.
    dit gebeurde dus allemaal voordat ik zelf uberhaupt naar het toilet was geweest.

komen we terug van de huisarts, mila heeft inmiddels al een pakje drinken over haar goede kleertjes gegooid, dus die ook weer in de was, Fenne poept alles onder. tijdens het verschonen van haar luier, besluit ook zij nog even wat na te spuiten (fijn die jbpm..), over haar schone broekje die ik aan de zijkant had gelegd, het aankleedkussen en mijn hand. en natuurlijk zijn op dat moment de babylotiondoekjes op...

mag vanmiddag dus naar de fotograaf met kindjes in andere kleertjes dan de bedoeling was, en hoop echt dat het beddengoed droog is vanavond, want echt alles zit in de wasmachine!!

wat een dag zeg.. en de middag is nog niet eens begonnen.

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    OMG!

Wat erg...hahahahahaa... moet wel lachen om hoe je het beschrijft...sorry!
    Wel heel herkenbaar. Hier kan ook niks een kwartiertje schoon zijn....
    en de planning loopt idd altijd anders!

3. adi

adi Niet meer actief

hahahaha, sorry moet even lachen, maar inderdaad wat een begin van de dag! Je zult inmiddels wel gesloopt zijn!
    Succes met het doorkomen van de dag vandaag en toch heel veel plezier bij de fotograaf!

Wie weet wordt de avond helemaal top! :)

4. Rodi

Rodi Actief lid

20 okt 2009
    208
    0
    0
    Drenthe
    Hoe vervelend je ochtend ook is geweest, je hebt het wel heel leuk opgeschreven! Ook ik moest wel even lachen, sorry.
    Ik hoop dat je een hele leuke middag bij de fotograaf hebt.
    Houd je ons op de hoogte hoe het daar was?

Liefs.

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Nu ik zelf ook al in een pestbui zit, ik ben t hier gewoon helemaal zat op dit moment, incl. dat k.kind en alles wat/dat er bij hoort, kan ik wel janken om je situatie....

6. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow :$. Morgen een betere dag hopenlijk!! Hoe ging het bij de fotograaf?

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik ken zulke dagen nog van mijn leven als alleenstaande moeder.

8. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hoe was het bij de dokter waarom klinkt niet echt goed projectiel braken?

9. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben ook wel benieuwd hoe het was bij de dokter, projectiel braken leverde bij mijn dochter een operatie op toen ze 3 weken was :(

10. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb een verwijzing naar het ziekenhuis gekregen, maar ze kan pas woensdag terecht :x
    is me ook verteld dat ik rekening moet houden met een operatie :(

bij de fotograaf ging het wel goed, zijn erg leuke foto´s geworden!

11. Rodi

Rodi Actief lid

20 okt 2009
    208
    0
    0
    Drenthe
    Heftig, misschien een operatie en nog zo jong!

Fijn dat de foto's leuk zijn geworden.

En nog even off-topic; ik wilde stemmen op Fenne voor baby van de maand, maar kan haar niet vinden. Ligt dat aan mij?

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

super lief van je!!! is alleen nog geen april.. volgende week staat ze er tussen!

13. Rodi

Rodi Actief lid

20 okt 2009
    208
    0
    0
    Drenthe
    Aha, vandaar ;), ligt het dus toch aan mij. Best moeilijk hoor, zp ;).

14. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    wat is eigenlijk projectiel braken. ik bedoel begint dat ineens dan. als er ene operatie voor nodig is lijkt me dat toch een afwijking. of doet ze dat haar hele leventje al dan?

15. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    @yinthe,

projectiel braken is spugen met een boog. Dus het kan zomaar aan de andere kant van de kamer terecht komen. Mijn dochter begon hier ineens mee toen ze 2 weken oud was, dit komt omdat de maag en de maagspier groeien en daardoor krijg je dit, kijk hier maar eens:

Pylorushypertrofie - Wikipedia

Deel Deze Pagina